Pages

5 september 2010

Stoffenspektakel Eindhoven


Ik ben vandaag naar het Stoffenspektakel in Eindhoven geweest. Heerlijk in mijn eentje over de beurs gereden (was met scootmobiel in de trein gegaan) en overal wat rondgekeken en natuurlijk stofjes gekocht.

Heel veel winterstoffen waren er al. En voor hele mooie prijsjes. De duurste stof  die ik gekocht heb was voor  3 euro per meter. De goedkoopste was 1,75 euro. Linksboven de foto zijn twee stofjes voor barbiejurken. Rechtsboven is fleecestof voor een nieuw vest. Op de foto onderaan staan de mooie stevige stoffen voor broeken en rokken of eventueel een blazer. Hele mooie stoffen in de kleuren bruin / grijs / zwart en groentinten (op de foto niet zo goed te zien). En een fleurig bloemenstofje voor een tuniek. Ik heb nog een aantal tricootjes met print liggen dus die heb ik maar niet gekocht.


Ik hoop er gauw iets mee te kunnen gaan doen. Mijn agenda is de komende weken weer aardig volgepland met (leuke) activiteiten.  Zoals zo vaak in september / oktober zijn er veel activiteiten op dezelfde dag of vlak na elkaar gepland. En eigenlijk wil je daar overal bij zijn. Maar dat gaat nu eenmaal niet met mijn gezondheid. Dan moet je keuzes maken. Op tijd rust nemen is en blijft belangrijk om het energiepeil op niveau te blijven houden. Maar op mijn kamer werken is echt ontspanning dus ik heb me voorgenomen om daar toch veel tijd voor te maken.

2 reacties:

THEA zei

Was het rustig daar?
Ik ben niet geweest, heb nog zoveel stof liggen. Daar werk ik maar eerts het een en ander van op!

Je hebt mooie stoffen gekocht en niet duur. Vind ik ook altijd een sport,om iets leuks uit te zoeken, voor lage prijzen!!

Veel plezier ermee!!

Groetjes Thea

Alice zei

Mooie lappen heb je gekocht. Ik vind het ook altijd zo fijn om daarna te bedenken wat je er van gaat maken. Ben reuze benieuwd naar de berichten over de echte resultaten. Groetjes, Alice