Pages

24 oktober 2010

Inspiratie

Ik zit deze dagen weer een beetje in een inspiratieloze periode. Begin ergens aan en leg het dan toch weer weg en begin aan iets anders. Heb mijn cups al drie keer op een andere manier bekleed en voel nog steeds niet het "yes-gevoel" . Herkenbaar voor jullie?


Tijd om inspiratie te gaan zoeken!

Op de computer heb ik veel lingerievoorbeelden. Van een aantal heb ik een collage gemaakt.
De eerste foto gaat vooral om het verwerken van de streepjes en bolletjespatronen op de verschillende manieren.


Deze foto is een verzameling van verschillende stijlen. Niet echt een thema maar mooi om te zien en voor ideeën om te verwerken. Mooie stofjes hebben ze hier weer gebruikt.
Het blijft jammer dat dit soort lycra's moeilijk te vinden is.


Dit is een collage van modellen met een zogenaamde empire-lijn en bh met zijpand. Ik vind dit nog steeds een hele mooie belijning.

Al met al heb ik weer genoeg inspiratie gevonden voor het maken van een nieuwe bh.
Ben benieuwd hoe uiteindelijk de nieuwe creatie er uit gaat zien. Want daar ben ik nog steeds niet uit!

5 reacties:

Jos zei

zulke foto's zijn altijd goed om je uit een inspiratiedipje te halen! welke gaat het worden om te maken nu?

Saskia zei

op dit moment denk ik dat het een model met empirelijn gaat worden.

Maar ik ben er nog niet aan begonnen...........

Saskia

Diana 'poetsie' zei

Hé Saskia,
Lekker herkenbaar, ben je zoveel liggen en zie het maar niet....En dan ineens, dan heb je het weer.
Ik vind het ook erg leuk om voorbeelden bij elkaar te zoeken.
groetjes Diana

Marian zei

Oh ja... heel herkenbaar, bij bij is het ook heel vaak zo, dan wil je iets gaan maken, maar dat is het dan niet, en wordt het heeeeel iets anders.

Dat die met dat zijstuk een Empirelijn heet, dat wist ik nog niet, ben ik nu ook een aan het maken.

Saskia zei

Een bh met empirelijn is een bh waarvan de ondercup langs de zijkant doorloopt naar de schouderband toe. Je hebt dan een twee-delige cup.

Bij een bh met zijpand heb je een driedelige cup.
Boven en ondercup en het zijpand.

Saskia