Pages

26 oktober 2010

"nieuwe werkruimte"



Deze week ben ik weer terug verhuisd naar mijn oude kamer op de begane grond.
De kinderen worden groter en willen uitslapen en ik kreeg steeds vaker "klachten" als ik op mijn kamer aan het rommelen was. Tja dat heb je als je een ochtendmens bent en je man en kinderen niet.

Daarom maar de knoop doorgehakt en alle spullen verhuisd naar beneden. Alleen mijn voorraad lycra en kant en lappen stof liggen nog in de oude kamer.

Het plan was om die boven in de kasten te laten liggen, omdat deze kamer kleiner is dan de vorige.
Maar ergens voelt dat niet goed (zal dat het gevolg van mijn "verslaving" zijn?). Waarschijnlijk dat ze dan ook binnenkort ook naar beneden verhuizen.

Het voelt goed om weer terug te zijn in "mijn hok".

2 reacties:

Marian zei

Ow, bij jou ook, mijn naaikamertje grenst aan de zoon zijn slaapkamer, en die heeft ook wel eens 'klachten'
Maar dan vooral voor de zondagmorgen en de avonden :)

Alice zei

Fijn weer terug in je oude hokje, zou toch zonde zijn als je moet wachten tot iedereen er klaar voor is als jij je creativiteit wilt "uiten"..hihi gr. Alice