Pages

5 oktober 2010

Ode aan de eenvoud


Deze week deze bh afgemaakt. Een klein voorproefje hiervan zagen jullie al een in eerder bericht. En dit kantje is het dus geworden.

Een heel simpel kantje in een licht zeegroene tint. Moeilijk om daar een passende lycra bij te vinden.
Bij deze witte lycra komt het volledig tot zijn recht.
Voor mij een ode aan de eenvoud die ook heel mooi kan zijn.


Deze keer witte voorgevormde cups gebruikt waardoor het wit ook mooi wit blijft.


Ik heb vandaag maar de paspop erbij gehaald. Zo krijg je het setje wel het mooiste te zien.

Ik heb nog getwijfeld of ik het kantje terug zou laten komen in de schouderband. Het was op zich wel mooi maar om de eenvoud te behouden heb ik gekozen voor een witte schouderband.

De slip is de hipster uit de Ottobre. Met het zeegroene kantje aan de zijpanden meeverwerkt.

En de pasvorm? Weer helemaal goed, dus weer een draagbaar setje erbij! (dat mijn lingerie-la overvol raakt op deze manier is een ander verhaal).

Update: Als je hier klikt dan zie je hoe ik het kant op de cup heb gezet (ook te vinden bij "mijn tutorials" hier rechts op het forum.

5 reacties:

Alice zei

Je had enige tijd geleden al, o je blog laten zien hoe je het kant zo mooi over voorgevormde cups kon maken. Ik heb je hele blog doorgekeken, maar kan het niet meer vinden, helaas.
Deze set vind ik prachtig geworden, met name het kant aan de onderkant van de cup vind ik verrassend en heel mooi. Dus je begrijpt dat ik graag je uitleg nog een keer had willen nakijken...
Groetjes, Alice

Saskia zei

Ik had ooit een foto-registratie ervan gemaakt maar die stond niet op deze blog.

Ik heb er nu een word-document van gemaakt.
De link kun je vinden hier recht bij "mijn tutorials".

Saskia

Alice zei

Dat is snel Saskia, bedankt, ik ga hem gelijk opslaan en in mijn lingeriemapje stoppen. Tnx. gr. alice

Diana 'poetsie' zei

Leuk om te zien, hoe de bh uiteindelijk klaar is.
Leuk idee, om het kant alleen aan de onderkant te doen.

Marian zei

Het is een lekker fris setje.
Eenvoud is vaak toch erg mooi.

Ben het met je keuze eens dat het eventuele groen op/aan de schouderbandjes afbreuk zou doen aan de eenvoud.