Pages

19 oktober 2010

PincushionSwap


Ik heb mijn speldenkussen van de PincushionSwap afgemaakt. Vandaag gaat hij op de post.
De afspraak is dat ik deze op 6 november mag laten zien maar ik kan het niet laten om alvast een puntje te laten zien.

Het is niet echt een supercreatief werkstuk geworden. Maar het uiteindelijk resultaat vind ik wel mooi geworden. Bijna jammer dat ik hem op de post moet doen. Ben heel benieuwd wanneer ik mijn speldenkussen krijg.

Gelukkig heeft een rustig zondagje me goed gedaan. Ben nog niet helemaal fris en fruitig maar we gaan de goede kant op.

Het regent buiten en de verwachtingen zijn dat dat hier de hele  dag doorgaat. Echt weer om naar mijn kamer te gaan en weer iets creatiefs te gaan doen. Wat weet ik nog niet. Laat ik eerst maar eens beginnen met opruimen!

2 reacties:

Alice zei

Ben benieuwd naar je maaksel voor de swap. Ik heb mijn speldenkussen intussen ook binnen en het uitpakken en bekijken was minstens net zo leuk als het maken. Even afwachten nog voor jou....gr. Alice

Marian zei

Het stofje ziet er al leuk uit, dus het kussentje zal ook wel mooi zijn...
Ik ben benieuwd