Pages

26 november 2010

Hamsterstop!


Na mijn laatste aankoop op Marktplaats heb ik mezelf nu een Hamsterstop opgelegd. Het wordt te gek en ik moet eerst maar eens wat materialen gaan wegwerken.
Ik heb op dit moment meer dan genoeg materialen om minimaal 8 setjes te maken (eigenlijk nog wel meer maar het moet wel leuk blijven!). Het enige wat ik mag kopen is garen als ik niet de juiste kleur heb.
Dus het is aan mij om de juiste combinaties te maken van mijn stoffen en fournituren waarvan ik alle materialen in huis heb. Heb ik niet de juiste materialen/fournituren dan bedenk ik een andere creatie.
Beugels en voorgevormde cups heb ik ook op voorraad.

Zoals jullie op de reactie van het vorig bericht gelezen hebben leest mijn dochter ook mee dus zij zal het mee bewaken (is ze errug goed in!)

Rechts op dit weblog heb ik een counter gezet waarop ik bij houd hoever ik ben. Ik heb geen idee hoelang ik hier over ga doen. Maar ik vermoed dat het de hele winter gaat duren.



Voel me dan ook net zo'n beer die zijn wintervoorraad binnenheeft en nu zijn winterslaap gaat houden!

7 reacties:

THEA zei

Hoi Saskia,

Een leuke uitdaging toch??

Om het een en ander te maken van spullen die je hebt liggen!Dat gaat je vast en zeker lukken!

En ja op MP kijken- is kopen- niet doen dus!!!!

Ik heb ook al een paar stoffen markten overgeslagen.Meestal vind je niet waar je voor gaat, maar komt vanalles tegen wat je echt niet kunt laten liggen!

Fijn weekend, groetjes Thea

Diana 'poetsie' zei

Zou je dat wel doen? Het is toch veel te leuk om mooie dingen te kopen. Ik merk als ik mezelf zo'n stop opleg, dat ik dan nog veel meer wil gaan kopen. Bij mij werkt het averrechts. (schaam) ;-)

Saskia zei

Tuurlijk is het heel leuk om spullen te kopen maar als je op een gegeven moment zoveel hebt als ik nu dan wordt het echt te veel.

Herkenbaar is het wel hooor Diana het is net als met lijnen. Als ik dat al een keer van plan ben dan wil ik alleen maar eten.......

Collie-Collie zei

Hahaha, je hebt wat te doen deze winter!! Hahaha. Ik ben ook wel even zoet met mijn voorraad... puilt de kasten uit... Dus ik ga gauw verder aan de winterjas van Bridget!

Groetjes, Collie

Alice zei

ja, ja, volgens mij heb ik dat eerder van je gehoord...hahahaha. Ik hamster net zo door als jij doet, jij maakt er alleen op het moment iets meer mee.....gr. Alice

Marian zei

Oh jee... 8 setjes aan materiaal..
Dat valt nog wel mee toch?
hier ligt nog wel voor 25 setjes aan materiaal.(schaam)

Je moet maar zo denken, als de crisis invalt dan heb je altijd nog wat ;)

En je hebt er momenteel erg de vaart in, dus het is zo weggewerkt.

Saskia zei

De vaart die ik er in heb was niet zo snel als het koopgedrag van de laatste weken.
En mijn nieuwe kamer is nu alweer overvol.

Ik ga niet tellen hoeveel setjes ik echt kan maken van al mijn materialen.....
8 is al een mooi getal!

saskia