Pages

6 november 2010

Internationale pincushionday


Ik had er al eerder over geschreven maar vandaag mag ik dan mijn speldenkussen laten zien die ik gekregen heb bij de pincushionswap.
Het was even spannend of de envelop wel zou arriveren. Hij is erg lang onderweg geweest maar uiteindelijk kwam hij donderdag toch aan. En ik vind hem erg leuk!
Het is ook een hele praktische speldenkussen want je kunt hem over de armleuning van je stoel hangen.
Het is een heel mooi stofje dat er gebruikt is. Afgezet met biaisband.


En dit is mijn speldenkussen. Persoonlijk vind ik hem wat minder spannend dan die ik gekregen heb maar dat neemt niet weg dat ik hem nog steeds leuk vind.

De ontvangster heeft me laten weten dat ze er erg blij mee is en hem nu al gebruikt voor lange quiltspelden.
Door de dikte van het kussen komen die er niet onder uit. Fijn om te lezen dat mijn speldenkussen goed terecht is gekomen!

Hier kun je meer lezen over de Internationale pincushionday.
Complimenten voor Jeanette en haar helpsters voor het organiseren van deze Swap.

8 reacties:

Marion zei

Ik vind de speldenkussens allebei erg leuk en die jij ontvangen hebt, is zeker heel erg handig. Daar zal je veel plezier aan beleven!

Tineke zei

Wat een ontzettend handig ding ...ik steek mijn spelden altijd in de kussens van m'n stoel, maar met dit speldenkussen hoeft dat niet.
Het door jou gemaakte kussen is ook mooi.

Monique zei

Wat een leuke swap hebben we gehad h├ę?!

An zei

Wat een orgineel model dat je ontvangen hebt! Zeker handig! Toch vind ik die van jou er niet voor onderdoen! Mooie kleuren!

Groetjes,
Anita

Cisca zei

Leuke speldenkussens, van allebei. Maar wie was je swappartner???
Groetjes, Cisca

Saskia zei

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties.
Mijn Swappartner was Saskia uit Belgie. Zover ik weet heeft ze geen blog.

saskia

THEA zei

Hoi Saskia,

Wat een apart speldenkussen is dat, erg handig lijkt me!Je moet maar op het idee komen.

Maar die van jou is ook mooi, jij gebruikte wel errug leuke stofjes!
Ook de combinatie is goed!

Fijn weekend, groetjes Thea

Jindi's Cottage zei

How very practical the pincushion you received is...I like the one you made too...