Pages

1 november 2010

Jarig geweest!



Wat gaat de tijd toch snel! Gisteren ben ik alweer een jaartje ouder geworden. 44 jaar ben ik nu! Mooie leeftijd toch?

Ik heb het dit jaar niet echt gevierd maar heb toch een paar leuke cadeau's gekregen. Een heel mooi vogelhuisje die ik in de tuin voor het raam van mijn nieuwe kamer gezet heb. Kan ik naar de vogeltjes kijken als ik daar ben.
Verder een mooie stevige tulbandvorm. Door de dikte van de wanden wordt de warmte beter vastgehouden. Daar moeten toch lekkere tulbanden mee te bakken zijn.
Ook heb ik twee nieuwe bedeltjes voor mijn armband gekregen.

En mijn poohbeerverzameling is weer uitgebreid. Een fleecedeken van pooh met tijgetje, een pen, tasje en een noteblok.

Zo was ik toch echt jarig!

5 reacties:

THEA zei

Hoi Saskia,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuk, je kadoos!Was je toch echt jarig, ondanks dat je het niet vierde!

En ja hoor, 44 is een supermooie leeftijd!!
Lieve groetjes Thea

Diana 'poetsie' zei

Hoi Saskia, van harte, ik ben je helemaal vergeten.
Excuses, hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
groetjes Diana

Alice zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hele mooie leeftijd 44..:-) vind ik in ieder geval wel. Gr. Alice

Marian zei

Vab Harte Gefeliciteerd... en natuurlijk is het een fijne leeftijd.
Ik vond altijd tussen de 40 en 50 de fijnste leeftijd..

Je hebt ook leuke kadootjes gehad.

Saskia zei

Dank jullie wel voor jullie lieve felicitaties!

Saskia