Pages

13 november 2010

Kantje Boord

Je hebt soms van die dagen dat je vind dat je wel wat extra verdiend. En wat kun je dan beter doen dan jezelf verwennen met wat nieuwe lingeriematerialen?
Daarom deze ochtend weer naar Amsterdam gereden. Dochterlief ging gezellig ook mee! We werden weer hartelijk ontvangen en goed geadviseerd voor de juiste bijpassende picots en schouderbanden.

Ik heb niet zo heel veel gekocht (al was dochterlief het daar niet mee eens ze vroeg zich af waar ik het allemaal moest laten!) 3 lycraatjes, bijpassende picot, schouderbanden en beugelband en natuurlijk een nieuwe voorraad voorgevormde cups. Verder moest ik nog wat sluitingen hebben.


Hoewel ik nog een giga voorraad kant heb kon ik het niet laten om deze mooie diepgroene kant mee te nemen. Bijpassende groene lycra hadden ze niet daarom besloten om het met een mooie zwarte lycra te combineren. Nog wat tips gekregen om dit mooi te combineren, dat zullen jullie tegen die tijd wel zien.

We zijn niet echt lang gebleven. Mijn voeten en knieĆ«n zijn te veel ontstoken om lang te blijven staan (ondanks dat ik met mijn kruk liep) maar ik heb weer genoten en het bezoekje aan Amsterdam heeft me goed gedaan.

Maar ik kan zekerr vooruit met mijn voorraad voor de rest van dit jaar !

0 reacties: