Pages

24 november 2010

Oeps, toch weer gedaan!


Ik weet dat ik mezelf streng toegesproken had over het feit dat ik zo'n grote voorraad lingeriematerialen heb dat ik het bijna niet meer kwijt kan in mijn kamer.
En dat het beter was om niet meer op Marktplaats rond te snuffelen.

Maar vorige week verveelde ik me een beetje en surfde wat rond op het wereldwijdeweb. En zo kwam ik toch weer op Marktplaats terecht. En zag daar een hele leuke advertentie.

En natuurlijk kon ik het niet laten om er op te bieden. Ik had voor mezelf een maximumbod vastgesteld maar dacht eerlijk gezegd nooit dat ik het daarvoor zou krijgen. Maar de verkoper ging akkoord.


En zo ben ik weer de trotse eigenaresse van 11 complete lingeriepakketten. De verkoopster had duidelijk dezelfde smaak als ik want van de 11 pakketten zou ik er 10 ook zelf gekocht hebben.

Het zijn complete pakketten van Eline Kleinvak en een van Danglez. Dus ook echt goede kwaliteit.
Het enige wat ik er nog bij moet doen zijn de voorgevormde cups en beugels.
Ik was echt aan het stuiteren toen ik de doos open gemaakt had. Het zijn zo'n mooie stofjes en kantjes in zo'n mooie kleuren.

Maar nu is het toch echt genoeg. Hoeveel setjes moet ik maken om door mijn voorraad heen te komen? Daar wil ik nog niet eens aan denken! Ik ga maar eens bedenken waar ik deze opberg en dan van de week gauw aan de slag om het eerste setje uit mijn gigavoorraad te maken.

Maar ik ben ook sterk geweest. Ik heb de advertentie met ruim 100 meter lycra genegeerd. (grapje!)

5 reacties:

angela zei

hihi erg leuk is dat he?? Je kunt bijna zelf een winkeltje beginnen.

Diana 'poetsie' zei

bofkont. ;-)
Is te mooi om te laten lopen hé.

THEA zei

Niet te geloven, zeg!!

Zoveel mooie paketten en dan ook nog voor een prikje???

Nee, ik begrijp het helemaal!!

Bofkont!!

Groetjes Thea

Anoniem zei

nouu mama, je hebt al weer veelste veel gekocht.
maar ik moet zeggen het is wel leuk hoor haha ;p

xxxx'
je dochter.

Marian zei

Wat een 'bofkont' ben je toch, voor een koopje zulke mooie lingeriepaketten.

Het blijft moeilijk he ? dat te negeren.
Je moet ook niet gaan zoeken op marktplaats...