Pages

29 november 2010

Symbaloo


Een hele tijd geleden vertelde iemand mij over de website Symbaloo. Een handig tool waarbij je al je favorieten bij elkaar kunt zetten. Je hebt ook nog de mogelijkheid om er verschillende pagina's te maken zodat je ook nog onderwerp kunt selecteren.

Afgelopen tijd heb ik daar wat mee lopen spelen en dit is een eerste opzet van mijn pagina. Je kunt ook nog wat met de lay-out spelen. Zo heb ik alvast een toepasselijke achtergrond gemaakt (op het moment dat ik dit type valt de eerste sneeuw hier).

Verder heb ik vorige week mijn achtergrond van mijn blog verandert. Kwam er pas later achter dat het dezelfde is als Jos gebruikt dus erg origineel ben ik niet.
Vind deze wat frisser overkomen wat lay-out betreft waardoor de foto's ook mooier overkomen. Bovenaan mijn blog heb ik wat tabbladen toegevoegd.
Heb nog niet al mijn favoriete blogs teruggezet (was natuurlijk mijn bloglist weer kwijt) maar dat komt de komende dagen wel.

Met deze koude dagen is het natuurlijk heel fijn om binnen te zitten en creatief bezig te zijn. Van het weekend heb ik mijn nieuw setje geknipt en de cups bekleed. Ik hoop het eindresultaat gauw te kunnen laten zien!

1 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Wat handig, dat wil ik ook eens uit gaan proberen. Dank je voor de tip.