Pages

2 november 2010

Winkeltje spelen?


In het bericht over mijn nieuwe kamer schreef ik al dat ik twijfelde of mijn kant- en lycravoorraad wel of niet naar beneden verhuisd zou worden.
Tja, de afstand tussen mij en mijn lingeriematerialen was toch te groot geworden. Dat voelde gewoon niet goed. (soms ben ik een beetje gek dat weet ik) Daarom gisteren alles naar beneden gehaald en meteen uitgezocht.

Ik had echt het idee dat ik winkeltje aan het spelen was. Al die kantjes bij elkaar! Weet nu weer wat ik allemaal heb. Van sommige zag ik nu opeens weer mogelijkheden die ik vergeten was. Dus weer inspiratie genoeg.

Het blijft een flinke voorraad wat ik toenertijd gekocht heb. Hoewel ik ondertussen veel meters heb verwerkt en veel meters heb weggegeven past het nog maar net in drie platte rolcontainers. En dan heb ik ook nog een doos met kortere stukken kant.

De lycravoorraad valt eigenlijk wel mee. Alles paste in twee platte rolcontainers.
Het is nog wel best veel dat weet ik wel maar ik had erger verwacht!

Ik weet in ieder geval dat er nog niet echt een reden is om naar Kantje Boord te gaan. En dat is nou weer jammer!

0 reacties: