Pages

31 december 2010

Jaarboek 2010


Eind vorig jaar ben ik begonnen aan het jaarboek 2010.
In het boek heb ik eerst mijn creatieve plannen van 2010 geschreven. Daarna heb ik van elke creatie die ik gemaakt heb een foto met tekst uitgeprint. Het is een heel mooi naslagwerk geworden. Hier kun je het hele boek zien.

Heel veel lingeriesetjes zijn het geworden.
2010 was op lingeriegebied voor mij het jaar van het tekenen van het helemaal goed passende patroon en het verwerken van de voorgevormde cups. Ik draag helemaal geen gekochte bh's meer, alleen die ik zelf gemaakt heb en dan het liefst nog die met de voorgevormde cups.



Maar ik ben niet alleen bezig geweest met het maken van lingerie. De theemuts is gemaakt en ik heb ook een aantal tunieken en rokken gemaakt. En natuurlijk het speldenkussen en de rolgordijnen.

Niet al mijn voornemens zijn uitgekomen. Mijn barbiehuis komt niet echt vooruit, de bh met doorlopende cup is wel getekend maar nog niet gemaakt. Maar dat komt allemaal nog wel.

Voor 2011 ga ik ook weer een jaarboek bijhouden. Mijn creatieve voornemens zal ik een dezer dagen op mijn blog zetten.

Maar nu eerst gaan we het jaar 2010 afsluiten! Dit vind ik altijd wel een toepasselijke tekst.

Alweer een jaar
Verdwijnt voor eeuwig
Met wat beleefd is, geleefd
En voorbij (tekst van Rob de Nijs)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2011!


7 reacties:

fotomarieke zei

Wat leuk om alles zo bij elkaar te zien.
Quickie(Marieke)

Alice zei

Leuk he dat je zo terug kunt kijken naar een creatief jaar, uiteindelijk heb je dan toch meer gemaakt dan je zelf in je hoofd hebt. Hele fijne jaarwisseling en een fijn, gelukkig en heel creatief 2011 toegewenst. gr. alice

Kim zei

Hoi Saskia,

wat een ontzettend leuk idee om een jaarboek zo bij te houden! Ik heb hem even doorgebladerd, en wat heb je toch veel gemaakt!

Ben nu al benieuwd naar je boek van 2011 ;).

Echt heel tof!

Fijne jaarwisseling en een goed Nieuwjaar!

Diana 'poetsie' zei

Er staan een hoop mooie creaties in. Ben zelf ook bezig met een collage. :-)

Jos zei

Je hebt een mooie collectie bij elkaar gemaakt zo, applaus! Jij ook de beste wensen en dat je volgend jaar minstens zo creatief mag zijn.

Marian zei

Je hebt echt veel gemaakt...
Als je dat zo bij elkaar zet, zie je het pas.
Een in alle opzichten goed 2011

Sigrid zei

Mooie setjes en een prachtig jaaroverzicht.
Gelukkig nieuwjaar!