Pages

19 december 2010

Rustig


Het is alweer een week geleden dat ik een berichtje geschreven heb op mijn blog. Dat komt niet vaak voor. Het is rustig hier. De afgelopen week niet creatief bezig geweest. Griepachtige verschijnselen zaten me dwars net als bij veel anderen hier in Brabant (misschien wel in Nederland?).

Heb even ook geen inspiratie. Weet nog niet waar ik aan wil gaan beginnen. Maar dat komt wel weer.
Heb net een periode van actief creatief bezig zijn achter de rug en het is herkenbaar dat er dan weer een periode komt waarbij het wat rustiger is. Is de aard van het beestje zullen we maar zeggen.


Afgelopen tijd heb ik de serie Brothers en Sisters gekeken. Erg leuke serie om naar te kijken. Lekker op de bank met een warme deken tijdens mijn rustuurtje 's middags. Dat uur wordt soms ook wel wat langer als ik het niet kan laten om nog een aflevering te gaan kijken.



En dan is het alweer bijna Kerstmis. En ik zag al in de tv-gids dat ook dit jaar de Sissi-films weer worden uitgezonden. Een vreselijke zoete film maar daardoor juist zo leuk om naar te kijken. En die jurken zijn natuurlijk fantastisch om te zien.

Maar eerst vandaag maar eens de kerstboom op gaan zetten!

2 reacties:

Mariette zei

Lekker rustig aan doen is ook wel eens fijn, creatief bezig zijn komt dan vanzelf wel weer!
Groetjes en nog een fijn weekend!
Mariƫtte

Marian zei

Inderdaad, de boog kan niet altijd gespannen zijn, bij mij komt er momenteel ook niet zoveel meer uit handen.
Het is het weer zullen we maar denken,in het nieuwe jaar als het weer wat warmer en groen wordt,, ga je vast weer 'los'