Pages

2 januari 2011

10 projecten in 2011


Op de blog van Alice (die vaker met dit soort leuke ideeën komt!) las ik over 10 projecten in 2011.
Ik heb er even over nagedacht of het dit jaar haalbaar is maar ik vind het een heel erg leuk idee.  Het past ook wel een beetje bij mijn gedachte van het jaarboek.

Daarom heb ik me ook aangemeld. Het voornemen is om 10 creatieve projecten in 2011 te realiseren. Op hun blog kun je alles lezen over het project en over de voornemens van de andere deelnemers.

Ik zet de creatieve projecten hier neer in willekeurige volgorde (ik weet nog niet waar ik mee ga beginnen)
  1. Ik wil heel graag voor de zomer van 2011 een tankini of badpak maken voor mezelf
  2. Veel setjes lingerie (je kunt nooit genoeg hebben!)
  3. Een zwarte rok staat al langere tijd op mijn lijstje, in 2011 moet het er echt van komen
  4. Mijn naaimachine heb ik nu 2 jaar en heeft nog steeds geen stoffen hoes (wel een kunsthof hoes maar dat is niet altijd handig). Dat komt dan ook op mijn lijstje te staan.
  5. Ik wil minimaal één van mijn Cathie-Bella poppen aankleden
  6. Een quiltproject maken. In 2011 wil ik toch echt gaan uitproberen of dit iets voor mij is om te doen
  7. Een tas maken. Model en stof moet nog worden uitgezocht
  8. Een tissuedoos bekleden staat al ook al langere tijd op mijn lijst om te maken
  9. Minstens 4 borduurprojecten met de borduurmachine
  10. Een bustier maken
Uiteraard houd ik dit alles bij in mijn jaarboek 2011. Ben heel benieuwd welke ideeën ik aan het einde van het jaar terug zal vinden in het jaarboek!

6 reacties:

Jos zei

Ja, mooie en leuke manier om van de enorme voorraad af te komen en lekker creatief te zijn, haha

Diana 'poetsie' zei

Goed voornemen en leuke projecten.
Moet te doen zijn, succes.

Alice zei

Leuk dat je ook meedoet, gezien je productie van vorig jaar zal dat denk ik niet zo'n probleem zijn. Het is voor mij ook een stimulans om die dingen te maken die je anders niet maakt of uitstelt. Ik kijk uit naar de berichtjes over de resultaten. gr. Alice

Saskia zei

Mijn productie is vooral hoog bij het lingeriemaken.
Ik hoop in 2011 ook andere leuke creatieve dingen te maken. Vandaar mijn lijstje.

Saskia

Marian zei

Moet inderdaad wel te doen zijn, ik vind het al knap dat jullie al weten wat je wil gaan maken, daarmee ben je al een heel eind...

THEA zei

Hoi Saskia,

Ik wil je nog even een geweldig 2011 toewensen! Veel geluk en gezondheid, maar vooral heel veel creatiefs!!
Maar dat zit bij jou wel goed!

Ik vind ook dat je door al die leuke dingen, die je ziet op al die blogs,steeds meer inspiratie op doet! Jij niet?
Vandaag begint het leven van alledag weer!
Maar voor mij mogen de Kerstspullen nog even blijven! Gezellig!

Lieve groetjes van Thea