Pages

14 januari 2011

Korsetten


Eerder schreef ik over de verkoop van een aantal kantjes uit mijn voorraad. Ik heb heel veel reacties gehad en ben de afgelopen week regelmatig met een aantal enveloppen naar de TNT-agentschap geweest.
Het winkeltje heb ik vandaag weer gesloten, ik heb weer een heel klein beetje meer ruimte in mijn kantjeskast.

Deze week heb ik twee DVD's Korsetten maken van Bella Hendriks besteld. Vorig jaar had ik al het korsettenboek besteld. Ik wil heel graag een bustier maken en dat wordt hierin uitgelegd.
In eerste instantie had ik alleen deel 2 besteld maar ik kreeg het advies om ook deel 1 te bestellen omdat deel 2 voortborduurt op deel 1. Dat heb ik dan ook maar gedaan.

Verder moet ik bekennen dat ik me deze week niet aan mijn hamsterstop heb gehouden. Bij Danglez heb ik voorgevormde cups besteld. Ik had niet meer de juiste kleur. Alleen maar in de verkeerde maten en dan kun je geen passende lingerie maken.
Voor de rest houd ik me (tot nu) goed aan mijn hamsterstop. Heb er deze keer ook geen moeite mee dat ik geen materialen mag kopen van mezelf. Heb nog zoveel mooie materialen liggen waar ik nog leuke lingerie van kan maken.

Wat mijn gezondheid betreft merk ik dat het wel een stukje beter gaat. Heb nieuwe medicijnen gekregen en die halen de scherpte van de pijn weg en dat voelt al een stukje beter.
Ga einde van de maand ook naar een natuurgeneeskundige waarbij ik hoop ook wat extra energie te krijgen.
En nu het ietwat beter weer wordt kan ik ook weer af en toe gaan fietsen (op mijn driewieler) om weer wat meer conditie op te doen. Dat moet allemaal helpen om de ziekte toch een beetje onder controle te krijgen.

Fijn weekend allemaal!

2 reacties:

Kim zei

Oh wat een goed nieuws allemaal! Superfijn dat je je wat beter voelt. Hopelijk gaat dat met een stijgende lijn de nog betere kant op.

Nu heb je weer wat meer ruimte in de kast.... maar die moet toch weer een keer opgevuld worden.. ;-)

Alice zei

JE moet jezelf af en toe verwennen en wat is er dan leuker dan dingen voor de hobby..Gr. Alice