Pages

13 januari 2011

Mooi klokje


Afgelopen dinsdag werd ik door mijn ouders verrast met dit mooie klokje.
Het klokje zelf is net zo groot als een horlogeklokje en de naaimachine is tot in de details mooi afgewerkt.
Ben er heel erg blij mee en het klokje heeft een plaatsje gekregen in mijn kamer.

Over mijn kamer gesproken. Afgelopen najaar was ik naar beneden verhuisd met al mijn spullen. Maar de kamer was toch echt te klein en ik had te weinig ruimte. Daarom ben ik van het weekend maar weer terug naar mijn oude kamer gegaan (foto's volgens nog als het helemaal is opgeruimd).
Het barbiehuis hebben we maar opgeruimd. Nam teveel ruimte in en ik kon er niet meer het juiste gevoel bij krijgen. Misschien komt dat ooit weer terug maar tot nu toe heb ik nog genoeg andere plannen.

Na het opruimen en verhuizen heb ik nog twee bhmodellen uitgetekend. En helemaal tegen mijn gewoonte in heb ik ze alle twee al uitgeknipt. Normaal gesproken ben ik maar met één lingerieproject tegelijk bezig.

Nu nog kiezen welke ik het eerste in elkaar ga zetten!

5 reacties:

fotomarieke zei

Wat een werk is het om de naaikamer weer te verhuizen. Ik heb het afgelopen zomer ook aan de hand gehad . Het is veel werk, ook voor onze omgeving. Fijn dat het weer opschiet. Maar te weinig ruimte om je heen maakt het helemaal ongemakkelijk. Je zult je er gauw weer thuis voelen ,denk ik
Marieke

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Wat een pracht van een klokje! En zo toepasselijk!!

Heel erg leuk!

Ja dat verhuizen van je kamer, dat moest dan maar! Als je je er niet goed kan redden, dat werkt niet!!

Wel dubbel werk, maar als het dan naar je zin is!!

Fijn weekend alvast,groetjes Thea♥

Isabelle zei

Hé Saskia, wat een geweldig kado van je ouders. Tis qua kleur niet mijn smaak, maar bij zo'n klokje zou ik me daar helemaal niet druk om maken. Hij is schitterend!

Groetjes, Isabelle

Alice zei

Wat een leuk en attent cadeautje, erg schattig.
Oeps te kleine hobbykamer..:-) of...DH roept dan altijd: nee, dat is het niet, je hebt veel te veel spullen. Maar ja, dat is misschien wel zo, maar ook wel fijn om "bijna" nooit mis te hoeven grijpen...LOL

Marian zei

Oh jee, je moet weer terug vanwege te weinig ruimte..
Ik snap het wel hoor, je moet natuurlijk wel je spullen kwijt kunnen ;)
maar nu wordt er elk jaar weer wel lekker alles opgeruimd.