Pages

7 januari 2011

Spelden

Ik moet iets bekennen: Ik ben vreselijk slordig met spelden. Als ik iets in elkaar aan het zetten ben dan leg ik de spelden voor de machine op een stapeltje en prik ze niet meteen terug op het speldenkussen.
Vind overal spelden tussen mijn spullen. In mijn scharenmandje, mijn tekenmandje. Natuurlijk ook in het ontwerpmandje.
Als ik ze op de grond laat vallen dan laat ik ze rustig liggen totdat ik mijn kamer op ga ruimen. Met als gevolg dat er heel veel spelden in de stofzuiger verdwijnen.

Met als gevolg dat ik gisteren te weinig spelden had om een cup te bekleden!
Daarom maar weer naar de Zeeman gegaan en daar 3 pakjes nieuwe spelden gekocht zodat ik weer even vooruit kan. Voor de prijs hoef je het niet te laten (79 ct per pakje) en ik vind het fijne spelden.
Ben benieuwd hoelang ik hiermee ga doen!

4 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Ik heb mijn spelden in een klein rond bakje zitten. En een magneet aangeschaft, dus valt er iets....even de magneet over de vloer, ideaal. (goede tip van Marjan)

Marian zei

Ha,ha,ha, hier is het ook zo, alleen niet ergens in, maar gewoon los op het werkblad, met als gevolg dat ze altijd op de grond belanden.
Ik veeg altijd de troep eerst richting muur, dan vis ik er de spelden weer uit
Maar er zijn en blijven er altijd kwijt, dus ook regelmatig nieuwe..

Alice zei

Ik heb ook overal speldenkussens staan en liggen, magneetkussens en gewone, maar vind ook overal losse spelden slingeren. Zeer tot ongenoegen van huisgenoten, wat stel dat...is overigens nog nooit gebeurd gelukkig.
gr. Alice

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Nee ik heb op een paar plaatsen speldenkussens staan. Steek ze altijd meteen terug!Toch verdwijnen er ook hoor!Ik moet om de zoveel tijd ook weer bij kopen!!

Het viel me een klein beetje tegen , wat ze daar hadden!Ik had graag tussen de berenspulletjes gesnuffeld en ook graag wat fimoklei gekocht.Maar daar kon ik niks van vinden!
Och, was toch duur genoeg alles bij elkaar!! Hihihi....wil niks zeggen he, geld uitgeven!
Voor jou lekker dichtbij daar!!

Groetjes Thea♥