Pages

9 januari 2011

Winkeltje spelen!

In huize Simonannemone heerst een "maak meer ruimte" - virus. Ik heb deze week mijn kamer opgeruimd en besloten om eens serieus te kijken wat er allemaal weg kan. Ruimte maken noemen ze dat.

Ik heb de Bizzkids en Trndz die ik heb op het forum van Sancho neergezet. Misschien kan ik daar iemand blij mee maken.

Verder ben ik begonnen met het uitzoeken van mijn kantjes. Waar heb ik meer dan genoeg van en met welke ga ik zowiezo niets mee doen. Een aantal van deze kantjes heb ik te koop aangeboden op het lingerieforum. Maar als je hier klikt  kun je ze ook zien. Als je belangstelling hebt stuur me dan een mailtje (zie contactbutton bovenaan mijn blog)

Heb inmiddels al enkele meters verkocht en het lijkt net winkeltje spelen! (al geloof ik dat ik nog steeds een betere koopster ben).

Het "maak meer ruimte" - virus is nog niet uitgewoed. Het zal waarschijnlijk ook nog tot wat interne verhuizingen leiden hier in huis. Maar daar een volgende keer meer over.

0 reacties: