Pages

27 februari 2011

Bekend model


Dit model blijft een van mijn favorieten. Het patroon komt uit de Knipmode van maart 2008 en dit is de 5e keer dat ik hem maak. De eerste drie zijn inmiddels versleten. De andere draag ik regelmatig.

De stof heeft een mooi patroon maar is niet van zo'n hele goede kwaliteit. Heeft ietwat teveel rek en dat was met het coveren ook moeilijk te verwerken. Ben dan ook niet 100% tevreden over de zoom.
Bij de volgende tricot-inkopen (12 maart Stoffenspektakel in Eindhoven) zal ik echt op de kwaliteit van de tricot gaan letten. Liever iets meer betalen dan een flodderstofje.

Maar dat wil niet zeggen dat deze niet draagbaar is. Ik weet zeker dat ik deze ook heel vaak aan zal doen.

Eergisteren schreef ik over de liebsterblog. Vandaag werd ik weer verrast met deze award. Deze keer kreeg ik hem van Sannalin. Fijn om te lezen dat ik haar door het lingerieforum zo enthousiast heb kunnen maken over het maken van lingerie. Als je op haar blog kijkt dan zie je wat dat allemaal tot gevolg heeft gehad. Ze maakt prachtige lingerie.

Ben zelf ook weer met het lingeriemaken bezig. De cups van de regenboogbh zijn nu klaar. Vandaag hoop ik de panden te kunnen knippen en dan moet ik hem toch een dezer dagen kunnen laten zien.
Op het lingerieforum zijn ze inmiddels er erg benieuwd naar nadat ik daar de hele voortgang van het project heb beschreven. Als dat maar niet tegenvalt!

1 reacties:

Ineke zei

Leuk model en mooie stof, dat de qualiteit van de stof niet zo goed is kan ik niet zien. Maar zoals je zelf al zegt beter op letten met kopen, want dan heb je er nog meer plezier van.
Groeten Ineke