Pages

25 februari 2011

Blog Award




Ik heb van Alice een blogaward gekregen. Altijd leuk om te lezen dat je blog graag gelezen wordt.
(Hier lees je wat meer over de achtergrond en bedoeling van deze award)

Ik wil hem zeker terug geven aan Alice omdat ik haar blog heel graag lees maar vooral ook omdat ze zo creatief is met allerlei verschillende technieken. En alles ziet er zo mooi en elegant uit.

En daarbij houd ik het voor deze keer. Er zijn zoveel leuke blogs en ik wil eigenlijk niemand daar in voorbijlopen. (en ik weet zeker dat die ook door andere worden of al zijn genomineerd!).

Vanaf vandaag ben ik vrij tot en met 6 maart! Heb vanmiddag mijn tuniek met de hand gezoomd bij de hals. Misschien vanavond nog de zoom doorstikken met de coverlock en dan kan ik hem hier laten zien. Dus nog even geduld!

Ben ondertussen ook bezig met een regenboogbh. Heel erg kleurig wordt dat, dat kan ik alvast verklappen.


2 reacties:

Marian zei

Gefeliciteerd met je awrd, en wat betreft die regenboog bh.... die moet toch wel erg mooi worden,je laat ons zo lang in spanning :)
Ben zo benieuwd...

Kim zei

Gefeliciteerd!!!

Wat lekker, zo wat daagjes tijd voor jezelf en je hobby! Geniet ervan hoor!