Pages

15 februari 2011

Mijn kamer!



Op het lingerieforum werd gevraagd om een foto van je kamer te maken in opgeruimde staat en (als je durfde) in rommelige staat. Tuurlijk durf ik mijn kamer ook te laten zien in rommelige staat. (daar is gemakkelijker een foto van te maken omdat dat vaker voorkomt).


En dit is mijn kamer opgeruimd :) (nou ja min of meer opgeruimd, echt netjes krijg ik het nooit maar dat vind ik niet erg).

Er werd ook gevraagd om een paar vragen te beantwoorden:

Waar is jouw kamer?
Op de eerste verdieping van het huis. Nadat er intern verhuisd was is dit mijn kamer geworden.
De ruimte is 4 meter bij 1,85 meter. Niet echt heel erg groot, maar op dit moment genoeg ruimte voor mij.

Wat vind jij het leukste van jouw werkplek?
Dat ik een eigen ruimte heb waar ik rustig kan werken en alles kan laten liggen als ik iets ga doen.
Er staat ook een televisie en een radio.

Wat zou je graag anders willen hebben?
Enige nadeel van deze kamer is dat het op dezelfde verdieping is als de slaapkamers.
Ik ben een ochtendmens en de rest van de familie duidelijk niet. Daarom kan ik niet zo heel vroeg op de ochtend daar gaan zitten werken.
En dat is soms wel jammer.
Om die reden ben ik in het najaar naar beneden verhuisd naar een kamer. Maar die ruimte was te klein voor mijn voorraad en ik kon mijn machines niet goed kwijt. Daarom ben ik weer terug naar boven verhuisd.

Hoe berg je je patronen op?
Het laatst getekend basispatroon en de variaties daarop stop ik in een opbergmap. De rest in showhoesjes in een multomap. (bewaar alle patronen die ik getekend heb al doe ik er niets meer mee)

Hoe berg je je materialen op?
Fournituren zijn apart opgeborgen in de gestippelde kartonnen dozen die je op de foto ziet. Dus elastiek bij elastiek, beugelband bij beugelband etc.
Lycra en kant ligt gesorteerd in de kast opgeruimd.

Hoe hou je de werkplek opgeruimd?
Niet!
Ik ruim na een project altijd alles netjes op maar zo gauw ik weer begin wordt het binnen de kortste keren een puinhoop. Maar zolang ik alles terug kan vinden heb ik daar geen probleem mee :)
Voordat ik aan een project begin pak ik een mandje waar ik alle benodigheden in stop. Dan heb ik alles zo bij de hand om verder te werken.
Soms heb ik meerdere idee├źn en maak ik vast nieuwe mandjes.
Maar ik werk wel project voor project af.


3 reacties:

~THEA~ zei

Netjes hoor! Ook je voor foto!

Ik zit op zolder, en al is alles opgeruimd, het blijft er slordig uit zien!

Geeft niet, ik kan er lekker werken!

Fijne week, groetjes Thea♥

Boucheron zei

Hallo Saskia, ik heb je een award gegeven, omdat ik vind het leuk om jouw blog te lezen! Kijk maar even op mijn blog als je het leuk vindt!
Groeten Ineke

Kim zei

Hoi Saskia,

wat heb jij een gezellige werkplek!! Lijkt me erg fijn van die grote tafels!