Pages

12 februari 2011

Tijd gaat snel!



Alweer ruim een week geleden dat ik mijn laatste bericht geschreven heb. Wat gaat de tijd toch snel.
En als je me vraagt wat ik de afgelopen week gedaan heb dan weet ik dat eigenlijk niet.

Gewoon de dagelijkse dingen die erbij horen. Maar eigenlijk niets waarvan ik zeg dat het hier spannend is om te melden. Ook op creatief gebied is het rustig. Andere dingen gingen deze week voor.

Het regent op het moment dat ik dit schrijf vandaar deze Poohbeer. (altijd weer leuk om een poohbeerplaatje te plaatsen).

Ik wens iedereen een fijn weekend toe!

3 reacties:

~THEA~ zei

Hallo Saskia,

Ja, soms heb je dat. Is de week al weer om, en denk je...wat heb ik eigenlijk gedaan!!
Maar er zijn ook weken dat je erg veel gedaan krijgt!! Zolang zich dat maar afwisseld is er niks aan de hand volgens mij!!!
Hier ook regen, al hadden we vanmiddag een paar uurtjes zon!!

Beetje lente leek het wel!

Fijn weekend verder, groetjes Thea♥

Marian zei

Heel herkenbaar Saskia, de week vliegt gewoon, en wedden dat je toch wel veel gedaan hebt, alleen misschien 'eens wat anders'

Boucheron zei

Klinkt zo bekend in mijn oren. Een paar uurtjes naaien begint soms met eerst opruimen en van het een komt het ander en de tijd is alweer om.
Fijne zondag!
Groeten Ineke