Pages

4 februari 2011

Uitleg cup bekleden




Ik ben gisterenmorgen bezig geweest met een nieuw ontwerp voor het bekleden van de cup. Het is deze keer een bh met zijpand. Ik had er al een goed patroon voor getekend via de methode van Bella Hendriks (dus gewoon op papier) maar ik wilde dit toch uitproberen. Van het hele "proces" heb ik foto's gemaakt.

Deze keer heb ik geen patroonpapier gebruikt maar vlieseline (dit na een tip op het lingerieforum). Dat werkt ook goed.

Mochten jullie op- of aanmerkingen of vragen hebben over deze uitleg laat het me dan weten.
Je kunt de uitleg hier vinden . Of kijk boven bij het tabblad tutorials.

4 reacties:

Angela zei

Waaaauuwwww wat goed omschreven heeel erg bedankt dat je het met ons wilt delen.

Kim zei

Geweldige uitleg! Erg duidelijk zo in al de ´stapjes´ en met de foto´s.

Bedankt!

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Dat ziet er heel duidelijk uit! Als ik ooit zoiets wil gaan maken, weet ik waar ik moet zijn!

Handig!!

Fijne week, groetjes Thea♥

Alice zei

Weer super handig, ik heb de uitleg weer uitgeprint. De eerstvolgende bh wordt met voorgevormde cups en aangezien ik dat nog niet eerder heb gedaan, zal ik veel gaan kijken op je heldere omschrijving. Tnx. Gr. Alice