Pages

22 maart 2011

Borduurpatronen



Ik heb dus al langere tijd een borduurmachine. Waar ik veel te weinig mee doe. Maar afgelopen zaterdag heb ik weer zoveel leuke dingen gezien dat ik me echt voorgenomen heb om er iets mee te gaan doen.

In de afgelopen jaren heb ik zoveel borduurpatroontjes her en der van het wereldwijdeweb geplukt dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik weet wat ik wil maken maar daar moet dan een leuk borduurtje op. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Want voordat ik dan juist dat borduurtje gevonden heb dat ik in mijn hoofd heb ben ik uren verder.

Daarom heb ik me voorgenomen om de patroontjes opnieuw te gaan archiveren. En dan alleen de patroontjes waarvan ik denk dat ik die ooit heel misschien ga gebruiken. Ik geef ze meteen de juiste naam dat is ook weer gemakkelijker met zoeken. De rest laat ik dan in het "rommelarchief" zitten voor je weet maar nooit. Want verwijderen is natuurlijk weer zonde. Het is een heel karwei maar op den duur zal dat zeker een heleboel tijd gaan schelen.

Misschien dat ik dan wat meer overzicht ga krijgen en sneller gevonden heb waar naar ik op zoek ben.
Want dat ene borduurtje dat ik zocht heb ik dus nog steeds niet gevonden!

4 reacties:

Alice zei

Leuk dat we je enthousiast hebben gemaakt! Weet uit ervaring wat een map met patronen ongesorteerd te weeg brengt...:-))))
Gr. Alice

Angela zei

hahahha heel erg herkenbaar!!!
Liefs Angela

Anoniem zei

Hoi Saskia,

Heel vervelend dat je net dat patroontje niet kan vinden . Maar al heb je alles op een rijtje dan nog zoek ik me soms verloren naar dat ene patroontje. Dus zoals Angela al zei HEEL HERKENBAAR.
gr bets

Ineke zei

De foto kon wel van mijn map met borduurpatroontjes zijn. Goed idee om die eens te gaan sorteren. Dat werkt denk ik ook wel stimulerend om weer eens iets met de borduurmachine te doen.
Groeten en fijne dag, Ineke