Pages

26 maart 2011

Hamsterseizoen is weer begonnen



Het is weer zover: Het hamsterseizoen is nu echt begonnen! Vandaag "even" op en neer naar Kantje Boord gereden. Had niet echt iets nodig op lingeriegebied (alleen witte lycra) maar wilde wat stofjes hebben om een hoes te maken voor mijn e-reader. Een goede reden om naar Amsterdam te rijden toch?
Waarom er dan nu toch meer lycra, kantjes en fournituren op de foto staan? Ze riepen zo hard dat ze mee naar Brabant wilden dat ik ze maar meegenomen heb.

Een mooie bloemenlycra, witte en hardroze lycra, een kleurig kantje, tricot voor een slip, powernet en alle fournituren liggen nu weer in mijn kast.
En de stofjes? Twee gebloemde heb ik gekocht. Hier wil ik van de week eerst mee aan de slag.


Tijden de lingeriedag begon het al te kriebelen toen ik zag hoe mooi je hotfixsteentjes kunt verwerken zonder dat het te glitterig wordt. Heel subtiel kun je de patronen maken.
Die dag heb ik niets gekocht maar donderdag heb ik toch een startersset besteld. Het lijkt me erg leuk om subtiele details op de lingerie te verwerken.

Inmiddels al ontdekt dat ook daar een hele wereld in bestaat op het wereldwijdeweb. Ik heb al drie forums ontdekt. Dus er is genoeg informatie te vinden om dit te leren. Nu nog ruimte in mijn kast maken om de spulletjes op te bergen. Lijkt me ook leuk om met borduurpatronen te combineren.

Maar deze week eerst mijn blauwe bh af maken. Alleen de schouderbanden en sluiting moet ik nog stikken. Daarna nog de slip en dan kan ik het setje laten zien.

8 reacties:

Kim zei

ooooh heerlijk! Ik wil ook naar Kantje Boord! ;-) Mooie spulletjes heb je gekocht. De gebloemde lycra heb ik ook, hij is erg mooi.

Succes met hotfixen, ik ben benieuwd! Krijg ook al de kriebels...

Angela zei

hihi komt me heel bekent voor.
Veel plezier met de mooie stofjes en de hotfix applicator. Ik ben er heel erg blij mee.
Liefs Angela

Marian zei

Ik wil ook naar Kantje Boord :(:(
Wat fijn hé dat hamsteren, daar wordt je gewoon gelukkig van...

Hotfixen...mmm wil ik ook nog doen, ( wat steekt iedereen elkaar toch lekker aan ;0 )maar die tijd, die tijd..

Diana 'poetsie' zei

Heerlijk herkenbaar.
Moet zelf ff rustig aan doen, mijn auto moet/moest gemaakt worden...béh. Veel plezier met je aankopen.

Ineke zei

Mooie spulletjes heb je weer! Krijg de kriebels om ook naar KB te gaan, maar heb eigenlijk nog meer dan genoeg.
Hotfixen is ook leuk vooral ook in combinatie met borduren. Veel plezier ermee!
Fijne dag, Ineke

fotomarieke zei

Je bent weer lekker bezig geweest. Dat is toch heerlijk om mee bezig te zijn..............
Quickie(Marieke)

antoinette65 zei

Leuk hé die hotfix, ik heb zojuist een gerecycelde broek gepimpt. (het was een broek, is nu een rok)

Alice zei

Leuke stofjes en fournituren heb je aangeschaft, hotfixen is zo leuk in combinatie met je andere hobbies. Ben benieuwd naar je volgende projecten. Gr. Alice