Pages

19 maart 2011

Ik ben er nog!





Ik was vandaag op de lingeriedag van het lingerieforum en kreeg een paar keer de opmerking dat het zo stil was op mijn weblog. En het is inderdaad een tijdje stil geweest hier. Had eigenlijk niet zo heel veel te vertellen de afgelopen anderhalve week. Mijn oranje bh is wel bijna af. Moet alleen nog een sluiting er op zetten (en die heb ik vandaag gekocht!). En ik heb nog twee cups bekleed. Maar verder heb ik (te) weinig tijd doorgebracht op mijn kamer de afgelopen weken.

Vandaag heel gezellig zitten praten met diverse dames en weer veel geleerd en inspiratie opgedaan. Dus de spirit komt langzaam terug!
Ook weer heel veel leuke ideeën gezien om te maken met de borduurmachine (dank Alice en Bets), ik wil dat toch ook echt gaan oppakken.

En vandaag is er een officieel einde gekomen aan mijn Hamsterstop. Ik had me voorgenomen om 8 setjes te maken. Dat zijn er dan 7 1/2 geworden. Ik heb nu sinds begin november alleen een meter lycra gekocht (op stoffenspektakel Zwolle) en verder heb ik niets gekocht.
Ben ik daar ongelukkig van geworden? Nee het gaf me deze keer geen onrustig gevoel. Had genoeg voorraad om voluit te kunnen kiezen. Heb ik geld bespaard? Nee niet helemaal omdat ik een aantal tijdschriften op Marktplaats heb gekocht, is er toch nog wat uitgegeven.

Maar vandaag op de lingeriedag werd de verkoop verzorgt door Danglez en natuurlijk heb ik wat gekocht.  Een mooi roze-achtige stofje met een glans met de fournituren, twee paar beugels (strap en pushup) om te kijken of ik ook een ander model bh kan tekenen, en 4 paar voorgevormde cups.
Foto's volgens zo gauw mogelijk.

Dus trouwe blogleesters: Ik ben er nog en ik hoop weer gauw creatieve berichten te kunnen plaatsen! Want daar is deze blog toch voor bedoeld!



1 reacties:

Ineke zei

Fijn weer iets van jou te horen, soms ben je even met andere dingen bezig, heel herkenbaar.
Fijne zondag, groeten Ineke