Pages

20 maart 2011

Oranje Bh




Zoals ik gisteren al schreef  heb ik de afgelopen tijd aan deze oranje bh gewerkt. Het is een bh met doorlopende ondercup geworden met daarbij een deelnaad. Aan de zijkant heb ik het kant terug laten komen.

Hoewel het een mooie bh is geworden ben ik niet helemaal tevreden over de pasvorm.
Ik heb hem gisteren laten zien aan een aantal dames tijdens de lingeriedag en ook zij waren het met me eens dat de overgang naar het schouderband redelijk smal is. Iets breder was mooier geweest.
Dan was ook de decolletélengte wat langer geweest. Nu is het, zelfs voor mijn doen, wel erg veel bedekt omdat het schouderband teveel naar het midden staat. Ik heb  besloten om deze bh eerst een paar keer te dragen voordat ik er een slip bij maak.
Draagt hij niet prettig dan maak ik de bh opnieuw en maak er dan een slip bij. (ik heb nog net genoeg stof daarvoor).



Soms koop je een blad alleen maar voor de heb. Ik zag deze patrones met bruidskleding en die leek me zo leuk dat ik hem gewoon wou hebben. Ik ben al getrouwd, bij dochterlief zal het nog wel heel lang duren dus gebruiken zal ik hem niet. Hij is gewoon leuk.
Verder heb ik de Knip XL gekocht op Marktplaats (deze had ik nog niet) en de onderste foto is mijn opbrengst van gisteren.

Ik ben in gedachten alweer allerlei modellen aan het tekenen en aan het maken. Dus de spirit is weer helemaal terug! Nu nog de gedachten gaan uitvoeren. Maar ik als ik heel langzaam ga kom ik er ook, aan die gedachte ga ik me de komende tijd vasthouden.

3 reacties:

Kim zei

jammer dat hij niet helemaal naar je zin is. Ik vind het een prachtig model! Het is een lekker zomerse bh geworden!

Diana 'poetsie' zei

Wat leuk een matchende lycra en kant in dezelfde kleur.
Enne deze neem ik mee voor het regenboogthema. :-)

Ineke zei

Mooie bh!!! Met jouw kennis wordt de volgende vast naar je zin.
Mooie materialen heb je gekocht.