Pages

25 april 2011

Hamsteren in Hongkong






Vanmorgen las ik op het lingerieforum over een verkoper op Etsy met hele mooie kantjes. Nieuwsgierig als ik altijd ben klik ik natuurlijk op de link en zie daar prachtige kantjes.
Kon het natuurlijk niet laten om 4 kantjes te bestellen. Op de foto zie je welke ik gekozen heb (ik heb me ingehouden, er waren nog veel meer mooie kantjes) Van elk heb ik 2 yard besteld. Het smalste kantje is 15,9 cm breed en het breedste is 23 cm breed.

Heb eigenlijk nog nooit iets besteld in het buitenland, en nu de eerste keer maar meteen in Hongkong!
Ben heel benieuwd hoelang het duurt voordat ze met de post hier komen.

Zal wel even duren, heb ik mooi nog de tijd om mijn hier nog liggende projecten af te maken!

11 reacties:

Marian zei

Ooohhh wat heb je een mooie kantjes besteld....
Ik heb net ook even gekeken, maar wet niet welke ik moet bestellen :(
ze zijn allemaal pracjtig.

fotomarieke zei

Ja dat is weer heel mooi en verleidelijk
Quickie(Marieke)

Diana 'poetsie' zei

hier hou ik van, wat een schitterende kantjes! Ik bestel met veel plezier op Ebay

Jos zei

He, gelukkig had je geen kantjes meer in huis ;-)

nolly zei

Wat een prachtige kantjes!Hoe weet je eigenlijk of ze rekbaar zijn?

Alice zei

Oei, oei, wat gevaarlijk.........voor mij dan.
Mooie kantjes heb je uitgezocht.Gr. Alice

Saskia zei

Kreeg vanmorgen een mailtje:

Hello dear, thanks. 4 items were sent on 26th April (Hong Kong time) by regular airmail. Please leave feedback if you are satisfied with it after received, otherwise, please let me know.
Have a wonderful Day.
Lorraine

Ben benieuwd hoelang het gaat duren.


@Marian: Herkenbaar dat moeilijk kiezen. Maar op deze was ik meteen "verliefd"
@Marieke: Ik kon de verleiding niet weerstaan
@Diana: Dit was de eerste keer via Etsy. Ben benieuwd of ik dat vaker ga doen. Te vaak is natuurlijk niet goed voor de portemonnee.
@Jos: Je weet toch je nooit geen kantjes genoeg kunt hebben
@Nolly: Deze zijn niet rekbaar volgens mij. Het moet erbijstaan.
Geeft niet want ik gebruik het bij voorgevormde cups
@Alice: Sorry als ik je in de verleiding hebt gebracht.

Saskia

Mieke zei

Mijn kantjes zijn ook verstuurd.
Je hebt net even andere besteld.
Ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren.
Nu nog een kannetje tijd ergens zien te vinden op het www.

Saskia zei

Leuk Mieke dat je andere hebt besteld, als we de kantjes op tijd binnen hebben dan kunnen we ze volgende week vergelijken.

Saskia

Kim zei

WWWWWWWWWWWauw! Ze zijn prachtig!!!!

~THEA~ zei

Geweldig mooi Saskia,

En idd knap dat je het durft.

Maar ik lees er hier en daar steeds vaker over! Over bestellen in China, bedoel ik. Ik heb nog nergens negatieve berichten gelezen. Dus dit gaat ook vast goedkomen! We horen het wel van je!

Groetjes Thea♥