Pages

4 april 2011

leuke E-tijdschriften





Alweer een tijdje geleden kwam ik op het wereldwijdeweb de website tegen van Adele Sciortino
een prachtige website met zelfgemaakte poppen. Elk kwartaal verschijnt er een nieuwsbrief waar in allerlei leuke dingen staan.  Op de website staan ook de oudere nieuwsbrieven.

Verder werd ik via een twitterbericht door Bernina gewezen op dit online-tijdschrift Troughtheneedle .
Hier staan leuke idee├źn in voor vooral de borduurmachine. Hier kun je de website vinden.

Ben tegenwoordig ook op Twitter te vinden. Af en toe zet ik daar wat nietintellectuele zinnen neer.
Als je het leuk vindt om mij te volgen: je kunt me vinden onder de naam Simoneannemone. (erg orginele naam ik weet het!)


Ben ik toch helemaal vergeten te bloggen dat ik vorige week een nieuwe scootmobiel heb gekregen.
De oude heb ik bijna 3 jaar gehad. Deze had meer dan 10.000 kilometer gereden en was voor de zoveelste keer kapot. De "geleerden" waren het uiteindelijk met elkaar eens dat deze scoot toch niet goed was en men besloot dat ik dan toch een nieuwe moest krijgen.
Het is hetzelfde model als de vorige alleen van een nieuwe (ik hoop betere) serie. Laten we hopen dat ik nu eindelijk van die problemen af ben en ik weer veel plezierige kilometers vooruit kan.

3 reacties:

fotomarieke zei

Het zit in de lucht, blijkbaar, want bij mij is ook een nieuwe opvouwbare electrische rolstoel besteld. Dit keer geen quickie meer.
Quickie(Marieke

Saskia zei

Ik hoop dat je nieuwe rolstoel er gauw is.

Saskia

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Ja dat is zeker fijn, datje lekker vooruit kunt zonder telkens pech te krijgen!

Zulke dingen moeten het gewoon doen!!! Altijd en overal!! Toch?

Veel plezier ermee!

Fijne week, groetjes Thea♥