Pages

3 april 2011

Lichtblauw setje





Het stofje had ik al tweeenhalfjaar in mijn kast liggen maar het inspireerde me niet om er iets mee te doen (dat lag niet aan het stofje maar aan mij). Totdat ik het een paar weken geleden weer zag liggen en ik er een simpele bh in zag. En dat is het dan ook geworden.
De cup is bekleed met een patroon met een figuurnaad. Met een grotere cup wordt de figuurnaad erg lang en ik zal een volgende keer dan ook twee figuurnaadjes maken.
In eerste instantie waren de figuurnaden ook niet mooi gestikt. Ik had zo'n rare punt. Ik heb van Corina uitleg gekregen hoe ik de figuurnaden mooi uit kan laten komen. Deze cups waren al doorgestikt bij het decollete en oksel en het corrigeren ging wat onhandig maar het ziet er al veel beter uit.


Verder heb ik gemerkt dat er verschil zit in de voorgevormde cups. Heb altijd gedacht dat ze allemaal uit dezelfde fabriek kwamen maar dat schijnt niet zo te zijn. Deze cups zijn minder stevig dan de andere die ik eerder heb gebruikt. Daardoor zie je nu ook veel meer plooien zitten onderaan de cup. Als je hem aanhebt zie je het niet en dat is natuurlijk het belangrijkste. .

De slip is het patroon van de nagemaakte slip. Blijft samen met de hipster uit de Ottobre mijn favoriete patroon.

Het energiepeil is hier erg laag. Ben dan ook niet lang op mijn kamer te vinden. Dat is wel jammer. Maar als ik zo elke dag een paar naadjes stik dan kom ik er ook wel. Ik weet dat deze periode ook weer voorbij gaat en dat ik dan weer wat meer energie heb. Tot die tijd doen we het gewoon stapje voor stapje.

7 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Soms is het goed om een stofje even te laten liggen.
Is een mooie set geworden!
Hoop dat je weer snel energie gaat krijgen.

fotomarieke zei

Keurig lichtblauw setje.
Ja, zo'n figuurnaag loopt verder door dan het bustepunt. Maar dat geeft toch verder niet? Als het een doorlopende naad was geweest was het je niet opgevallen. Ik vind je tempo best nog hoog. Het mijne ligt echt lager.
Quickie(Marieke)

ingeborg (pinkie) zei

Ik vind hem hartstikke lief! Ik ben ook nog aan het stoeien met voorgevormde cups en bekleden, wat een gedoe he? ;-)

corina zei

Ik vind het echt een leuk setje en de kleur is mooi lekker zomers. hoop dat je snel weer wat energie krijgt.

Kim zei

Echt een lentesetje! Ik vind het een hele mooie lycra. Daar hoeft verder niets bij. Erg mooi geworden en zeer draagbaar!

Ineke zei

Prachtige lycra vind ik dit en je hebt er een heel mooi setje mee gemaakt! En wat jouw energie betreft, je blijft bezig en dat vind ik knap, hoop dat je je snel weer beter voelt.
Ineke

Marian zei

Ik vind het ook een geweldig setje, mooie lycra, daar hoeft niets anders bij.
En wat betreft dat energiepeil, daar heben er meer last van, jou tempo ligt in ieder geval al hoger dan de mijne...