Pages

20 april 2011

Poohbeerverzameling



Gisteren is mijn poohbeerverzameling weer uitgebreid. Ik kreeg van mijn lieve ouders twee memo-borden met poohbeer erop. Deze gaan zeker een mooi plekje krijgen op mijn kamer. Een mooi praktisch cadeau waar ik heel blij mee ben.

Verder geniet ik hier van het mooie weer. Heerlijk met de e-reader in het zonnetje zitten lezen. Het plan is om vandaag een stuk te gaan fietsen naar de Maas. Lekker een ontspannen dagje.

Heb wel een bh patroon geknipt en wel klaar liggen dus daar kan ik binnenkort ook mee aan de slag als het buiten zitten me begint te vervelen

2 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Binnenkort komt er weer een film uit

~THEA~ zei

Die zien er idd leuk uit!

Kun je altijd gebruiken,toch??

Heerlijk is het nu he,even van genieten!!Zal vast niet zo erg lang duren, en daarna kun je de schade wel weer inhalen!!

Fijne Paasdagen alvast.

Groetjes Thea♥