Pages

8 mei 2011

Mijn tweede ik






Gisteren hebben we met een aantal dames van het lingerieforum een paspop op maat gemaakt. In het heel kort gezegd wordt je helemaal ingewikkeld in ducktape (zie vorig bericht) en dat wordt daarna voorzichtig van je lichaam afgehaald (achter knip je het door). Als je hier klikt dan zie je precies hoe het gedaan is.




In eerste instantie kreeg ik de vorm niet over mijn eigen paspop heen getrokken. Ik wilde hem dan ook gaan vullen en er een standaard onder maken. Maar ik twijfelde al heel erg omdat ik geen ruimte in mijn kamer heb voor nog een paspop.
Uiteindelijk vanmorgen alle knoppen van mijn paspop helemaal teruggedraaid en toen paste het net. De ruimte die over is heb ik gevuld met fyberfill.  Helaas kwam ik net een beetje tekort voor de onderrand van de pop, dus dat moet ik nog gaan doen. (maar ik kon het niet laten om vandaag de pop al te laten zien)
Ik heb wel alles nagemeten en dat komt al goed overeen met mijn eigen maten.
Ik wil ook nog een iets dikkere hoes erom heen maken zodat je de ribbels van de ducktape wat minder opvallen.




Vergeleken met de paspop die ik eerder opvulde naar mijn eigen maten is de nieuwe paspop heel wat meer lijkend. Ik kreeg ook veel opmerkingen dat ik dunner ben dan dat de oude paspop liet zien.
En dat de nieuwe paspop een beetje scheef is? Dat klopt dat ben ik zelf ook, zo natuurgetrouw is het geworden!

Dus deze week nog even de puntjes op de i zetten en mijn tweede ik is helemaal klaar.

Vandaag ga ik van het zonnetje genieten. Ben helemaal moe van de dag van gisteren. Maar het was heel erg leuk en gezellig.

Fijne zondag!


7 reacties:

Kim zei

Wat leuk! HEt is vast erg leuk geweest om deze zo te maken met zijn allen! Zij lijkt inderdaad veel beter natuurgetrouw dan je oude zelfgemaakte, en veeeeel dunner ook!

Diana 'poetsie' zei

Het was leuk gisteren hé. Ik zie dat jij ook met de verstelbare paspop aan de gang bent gegaan. Dat vond ik zo'n goed idee van Steffie. Ik heb hem zelf ook zoveel mogelijk opgevuld met fiberfill en kranten.

Marian zei

Dat ziet er grappig uit, en het scheelt nogal wat met je vorige zeg...
Bij je nioeuwste zit veel meer model in.

Karin zei

Mooi zo'n tweede ik. Ik moet als ik dit zou willen twee eigen ik's moeten maken. Ik wissel nogal met gewicht hahahha. Wel een heel goed idee met duck tape.

Alice zei

Lijkt me wel een hilarische dag geweest te zijn, een aantal dames omwikkeld met ducktape en ook nog omdat je het zelf graag wilt...hihi. Gr. Alice

fotomarieke zei

Ja, dat is een mooie dame geworden
Quickie

~THEA~ zei

Heej Saskia,

Dat lijkt me superleuk om te maken!Ik ga het opslaan, misschien kan ik het ook eens proberen!

Wat zullen jullie lol gehad hebben!

Maar wel goed bruikbaar denk ik!!

Groetjes Thea♥