Pages

20 mei 2011

Vooruitblik





Het is alweer 12 dagen geleden dat ik iets geschreven heb op mijn blog. In de tussentijd ben ik wel creatief bezig geweest maar het gaat zo langzaam dat ik eigenlijk nog niets kan laten zien.

Maar omdat ik het toch niet kan laten wil ik jullie alvast een voorproefje laten zien van mijn nieuwe bh. Hiervan is het achterpand en middenvoor al helemaal klaar. De cups zijn bekleed en ik ben nu bezig met de schouderbanden. Die zet ik eerst aan de cups vast omdat het elastiek van de schouderband doorloopt tot de oksel van de cup. Het elastiek van het achterpand verwerk ik apart.

Dus als de schouderbanden klaar zijn en aan de cups zijn bevestigd dan moet ik de cups nog in de panden verwerken, beugelband (door)stikken en de sluiting erop en dan is hij klaar. En natuurlijk moet ik daarna nog de slip erbij maken.

Maar in mijn huidig tempo kan het nog wel eventjes duren voordat het zover is. Maar ik ben al lang blij dat ik weer iets aan het doen ben. Mijn energiepeil staat erg in het rood. En dat merk je overal mee. Zowel met het werk als privé. En dat betekent keuzes maken wat je wel en niet kunt doen. En voor zo'n ongeduldig type als ik ben is dat nog steeds erg moeilijk. Uren achter elkaar bezig zijn gaat gewoonweg niet meer. Maar elk uurtje dat ik op mijn kamer door kan brengen is voor mij nog steeds genieten en daar houd ik me aan vast.

Maar dit kantje gaat het dus worden. Een van de vier kantjes uit Hongkong.



Maar als ik zeg "een van de vier kantjes uit Hongkong" dan klopt het niet helemaal. Vorige week woensdag heb ik weer 4 kantjes besteld. Ik kon het niet laten want de kantjes zijn zo mooi van kwaliteit. Ik heb nu gekozen voor hele andere mooie frisse kleuren. Woensdag zijn ze verzonden en de maandag daarna had ik ze al binnen. Dat was wel heel erg snel. En ook deze keer zijn het weer kantjes van goede kwaliteit.

Maar nu heb ik er weer genoeg van gehamsterd. Kantvoorraad is nu weer zeer goed op peil.

Fijn (zonnig) weekend allemaal)

5 reacties:

fotomarieke zei

Het is wel heel beeldschoon kant en de sneak preview is spannend. Lijkt me heel mooi.Het zal je niet helpen, maar ook ik ben zeer traag en ik heb er niet eens een baan en kinderen thuis bij. Maar heus , het kan beter langzaam gaan dan dat je opgeeft
Quickie/Marieke

Marian zei

Hier schiet het ook niet op hoor..
Ik doe tegenwoordig 2 weken over een bh, dus kan ook niets anders laten zien dan wat hamstergedrag :)

Je kantjes zijn super mooi, maar aangezien we vandaag naar KB geweest zijn, ga ik er morgen maar niet voor zitten ...

Diana 'poetsie' zei

Prachtige kantjes.
Beterschap, hoop dat het weer snel wat beter met je gaat.
Mooi vooruitzicht.

Alice zei

Leuk een sneakpreview te krijgen. De kantjes die je hebt uitgezocht zijn weer om van te kwijlen. Ik heb me nog kunnen inhouden tot nu toe, maar het kriebelt wel...
Ik heb na de zlm dag nog geen voorgevormde cup bekleed, maar inmiddels wel je beschrijving opgezocht om te gaan toepassen. De andere methode vind ik geen mooi resultaat geven, vandaar waarschijnlijk dat het nog geen echte bh heeft opgeleverd.
Gr. Alice

fotomarieke zei

Hij is heel mooi geworden. dat Chinese kant doet het goed
Quickie/Marieke