Pages

24 juni 2011

Inspiratie op vrijdag





Je ziet de laatste weken op verschillende blogs "een bloemetje op woensdag". Elke week wordt er een bloem(soort)  in het zonnetje gezet. Kijk maar eens op de blog van Alice (waar ook heel veel andere leuke dingen staan). Poetsie  heeft het op haar eigen wijze overgenomen (ook haar blog is zeker de moeite waard om te bekijken).

Ik ga proberen om op vrijdag een foto te plaatsen dat ik gebruikt heb of ga gebruiken als inspiratie voor mijn lingerie. Dit kan een foto van lingerie, materialen, kleuren etc. zijn.



Deze week wil ik jullie deze bh laten zien. Het is een bh voor grotere maten waarbij er extra steun is voor de cup dat doorloopt naar de schouderbanden. Bij Ulla Popken noemen ze het een comfortbh. En als ik de foto's zo zie kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
Het lijkt een beetje alsof er een hempje onderzit. Naar mijn idee geeft het op deze manier minder druk op de schouders dan dat de gewone schouderbandjes geven.

Waar ik heel benieuwd naar ben is hoe het achterpand eruit ziet. Ik heb gegoogled maar kan er geen foto van vinden. Misschien moet ik toch eens in een lingeriewinkel gaan kijken hiervoor.

Het is wel een uitdaging om van een comfortbh ook een leuke bh te maken. Je moet opletten dat het geen degelijk geval wordt. Want het oog wil ook wat. Daarom wil ik ook deze modellen laten zien. Dit zijn voorbeelden dat dit soort bh's er ook leuk uit kunnen zien. Door stof en kleurgebruik wordt het toch allemaal minder degelijk. Een echt romantische bh kun je er natuurlijk niet van maken. Maar soms gaat comfort voor romantiek.

Fijn weekend allemaal!

Blogger geeft bij sommige problemen met het plaatsen van reacties. Als je bij het inloggen de melding "aangemeld blijven" uitvinkt dan werkt het waarschijnlijk wel.

3 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Hahaha, wat leuk, dat je ook meedoet. Maar ik heb het uiteindelijk aan jouw idee te danken. :-) Heel veel succes met tekenen. Ik ben heel erg benieuwd.

Alice zei

Wat een leuk idee, inspiratie heb ik altijd genoeg voor van alles, nu nog omzetten in projecten.

corina zei

leuk om te zien die foto's ik heb ze ook bewaard. Succes met je tekenen en uitwerken van het geheel we zien het vanzelf voorbij komen.
gr. Corina