Pages

24 juli 2011

Elke maand een kledingstuk (2)




Ik heb veel leuke reacties gekregen op mijn Uitdaging om elke maand een kledingstuk te maken.
Op dit moment doen er 8 dames mee aan deze uitdaging. Nieuwe aanmeldingen zijn natuurlijk altijd welkom.

Omdat een aantal dames aangaven dat zij niet alleen uit de Knipmode een kledingstuk wilde maken maar ook uit andere bladen heb ik het logo aangepast en er verschillende zelfmaakmodebladen erbij gezet.

Boven aan mijn blog staat een pagina met daarop de blogs van de dames die al meedoen. Je kunt ook klikken op de foto hier rechts op de pagina. Als je wilt mag je dit logo ook gebruiken op je eigen blog om te laten zien dat je de uitdaging bent aangegaan.

Het eerste kledingstuk voor de maand juli is al geplaatst op de blog van Twist . Leuk om te zien dat de uitdaging al zo'n mooie jurk oplevert!  En ook Creabh heeft vandaag haar kledingstuk voor de maand juli geplaatst.

Wil je, omdat het nu vakantie is, later meedoen aan de uitdaging dan mag dat natuurlijk ook!

Ik realiseerde me vanmorgen dat het vandaag al 24 juli is. Dus ik heb nog 7 dagen om mijn creatie voor juli te maken.  Met dit regenachtige weer moet dat wel gaan lukken.

11 reacties:

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Het logo kan ik gewoon van je blog overnemen??

July is idd al weer bijna voorbij.

Het is opschieten geblazen, niet alleen voor jou. Ook voor mij!!Ik ben nog bezig aan de Sancho uitdaging,die ik mezelf opgelegd heb. Die loopt nog tot vrijdag,dan zou ik nog 2 dgn over hebben!!Hihihi....gelukkig werkt het weer mee! In mijn Ateljee is het nu heerlijk. Ik kom er wel!!

Groetjes Thea♥

Marian zei

Weet je... het helpt wel die uitdaging van jou, anders had die jurk er waarschijnlijk nog 4 weken gelegen zonder rits...
Op naar augustus..

Saskia zei

@Thea: Je mag het logo van mijn blog overnemen.

@Marian: Dat is precies de bedoeling van deze uitdaging! Nou is de jurk af en ik hoop dat je hem gauw kunt dragen!

Kim zei

Ik vind het echt zo´n leuk idee!

Ik ga het echt volgen, en ik vind het ook heeeel motiverend! Ik ga ook lekker weer iets maken zodra ik een gaatje vind! Superleuk!

TIALDA zei

Al weer zo'n leuke uitdaging, maar ik neem hem niet aan dit keer. Heb al een andere leuke uitdaging en tot december ben ik daar zoet mee! Naaien voor de Udense Musical!
Maar ben benieuwd naar ieder zijn creaties!

tazke zei

Het logo is geplaatst, de uitdaging is er, de zin is er, maar de energie en tijd nog niet echt. Vanavond ben ik kinderloos en ga ik op zoek naar de juli-uitdaging.

Groetjes
Tazke

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Ik heb het logo op mijn blog geplaatst en ook een lijst van de deelnemers. Nu de rest nog.


Komt goed!!

Groetjes Thea♥

Jos zei

Ik heb een aparte pagina op mijn blog gemaakt en het logo geplaatst. Mis ik nog deelnemers in mijn lijstje?

http://creabh.blogspot.com/p/uitdaging.html

Saskia zei

@Jos: Ik heb zonet de lijst aangevuld. Deze is nu (voor dit momnet) compleet)

Saskia

Hennie zei

Hoi Saskia,
Ik doe ook graag mee aan je uitdaging!
Voor juli heb ik de ruimschoots gehaald, dus nu op naar augustus. Verder heb ik voor mezelf ook een doel gesteld om uit elk blad minstens 1 kledingstuk te maken...

Succes met je uitdaging!

Groetjes Hennie

Diana 'poetsie' zei

Hartstikke leuk, heb alleen te weinig tijd. Misschien over een poosje, dan neem ik de uitdaging graag aan.