Pages

21 juli 2011

Hamsteren in Hongkong (3)



  • Ik weet dat ik nog meer dan genoeg kantjes op voorraad heb.
  • Ik weet dat daar al 7 kantjes uit Hongkong bij liggen ( het waren er 8 ik heb er één van  verwerkt )
  • Ik weet dat het beter is om eerst wat voorraad op te maken voordat ik opnieuw bestel.
En toch ben ik blij dat ik vorige week onverstandig was en deze kantjes heb besteld in Hongkong.
Want ze zijn weer heel erg mooi! (in het echt nog mooier dan op de foto)

Ik had er 5 besteld en tot mijn verbazing kreeg ik er 6. Zat er een heel klein briefje bij dat ik een "lace gift" kreeg. Tja dat krijg je als je bijna "vaste klant" bent. Het zwarte kantje rechtsonderaan is het gekregen kantje.

En nu er dan echt iets van gaan maken. De "lingeriemoeheid" die me dreigde te overkomen lijkt met de komst van deze bestelling toch weer voorbij te zijn. Ik heb weer een aantal ideetjes om uit te werken!

3 reacties:

Diana 'poetsie' zei

heerlijk toch, mooie kantjes scooren. :-)

Alice zei

Wat een mooie kantjes heb je weer gescoord, die met de felroze bloemen vind ik prachig. Voeoel met je mee (ietwat schuldig), ben gisteren met een vriendin naar Kantje Boord geweest en me niet kunnen inhouden...hihihi
Maar oh, wat was het er weer gezellig en wat hebben ze een mooie dingen. Veel plezier met het verwerken van je kantjes. Groetjes, Alice

corina zei

Dat zijn weer hele mooie kantjes en leuk dat je er een bij kreeg, fijn dat het je weer een beetje van je lingerie moeheid af helpt.
gr. Corina