Pages

26 augustus 2011

"cola-kantjes" uit Hongkong




11 dagen geleden schreef ik dat ik geen cola meer zou drinken. (hier kun je er meer over lezen). Vandaag is de 14e dag dat ik het al volhoud. En het valt me niet tegen. Af en toe denk ik wel dat ik graag een glaasje cola zou lusten maar echte afkickverschijnselen heb ik (nog) niet gehad. Het is wel raar als je ergens gaat lunchen om dan geen cola te bestellen maar een Spa blauw.

Als beloning mocht ik na 7 dagen kantjes bestellen en vandaag kwamen de kantjes met de post mee. En net als altijd zijn het weer hele mooie kantjes. De grijze en blauwe zijn smallere kantjes dan dat ik gewend ben, weer een uitdaging om deze mooi te verwerken.

Een mooie beloning vind ik zelf voor het niet cola drinken.


Verder heb ik deze week de CD van de Bramakers Manual besteld bij Elingeria (Duitsland). Het prijsverschil met het boek zelf is bijna 35 euro. Daarom heb ik de cd besteld.
Verder heb ik nog 50 sluitingen gekocht in wit/creme en blauwtinten via Markplaats.

De Hamsterweken zijn niet alleen bij een groot winkelketen begonnen maar ook hier in huize Simoneannemone.  De ruimte die er kwam door de verkoop van tijdschriften en kantjes wordt dan ook alweer opgevuld.


De vakantie is weer voorbij. Maandag wordt alles hier weer normaal en komen we weer in het ritme. Zoals elk jaar heb ik in de vakantie (ondanks al mijn plannen) weinig creatiefs gedaan. Maar dat is niet erg. We hebben een leuke gezellige vakantie gehad en dat is het belangrijkste. Het creatieve komt wel weer.

Fijn weekend allemaal!

1 reacties:

~THEA~ zei

Hihihi......colakantjes! Gelukkig zijn ze niet in de cola gevallen!

Mooie kleurtjes heb je weer besteld.je zult wel zin hebben om er meteen aan te beginnen.

Fijn weekend.

Groetjes Thea ♥