Pages

19 augustus 2011

Winkeltje spelen (1)


Zoals ik al schreef heb ik nog vakantie. Voelt goed om niets te moeten deze dagen. Ik rommel deze dagen maar wat aan of zit buiten te lezen (als het niet regent).

Creatief ben ik nog niet echt opgeschoten want ik had opeens een aanval van "opruimwoede" in mijn kamer. Dat heb ik gelukkig niet echt vaak last van, want mijn hele kamer ligt nu overhoop omdat ik van alles aan het uitzoeken ben.

Allereerst heb ik de patroonbladen uitgezocht. Ik heb de afgelopen tijd veel patroonbladen via Marktplaats gekocht waar ik achteraf toch niets mee doe. Ottobre Woman, Sandra en Dianamode zijn toch geen bladen waar ik voor mij goede patronen uit kan halen. Daarom heb ik de bladen vandaag op Marktplaats gezet.

Vandaag de 7e cola-loze dag! Het valt me niet tegen, al heb ik af en toe wel erg zin in een glas.
Ik heb zonet dan ook de kantjes besteld in Hongkong. Wel een dag te vroeg maar misschien gaan ze dan vandaag nog op de post. Het zijn weer hele mooie kantjes, de foto laat ik zien als ze binnen zijn.

Fijn weekend!

2 reacties:

corina zei

super dat je het vol houd, ben benieuwd naar je kantjes ene gewoon volhouden hoor. De bladen die ik graag had willen hebben zijn helaas al gereserveerd net te laat.
groetjes Corina

Marian zei

Ja leuk...winkeltje spelen, dat doe ik ook zo af en toe, alleen bij mij vind gewoon alles weer een plaatsje, ik kan echt niks wegdoen.

En die cola...ik hoef het niet, daar krijg je net dorst van, heb dan altijd het gevoel dat het vol suiker zit, water is veeeeel lekkerder..