Pages

21 augustus 2011

Winkeltje spelen(2)


Zoals ik mijn vorig bericht al schreef ben ik mijn kamer aan het opruimen. En trouwe bloglezers weten dat ik in de loop van de jaren heel veel kantjes heb verzameld. En dat verzamelen gaat maar door en door.

Ik heb er nu zoveel liggen dat het tijd wordt om er weer een aantal in de verkoop te doen. Dus ik ben de afgelopen dagen bezig geweest om ze op de foto te zetten en te nummeren.
Hier staan de foto's van de kantjes  , als je belangstelling hebt stuur dan een mailtje naar me. (update: Inmiddels zijn de kantjes verkocht)

Verder heb ik de Video van Bella Hendriks "Maatwerk lingerie en Badkleding" op Marktplaats gezet.
Ik heb deze inmiddels op DVD. (de videorecorder wordt hier niet meer gebruikt). Misschien dat ik hier iemand anders blij mee kan maken.

Verder heb ik een tijdje geleden het boek van Deisy Lopez "ontwerpen en creeëren voor alle maten" gekocht via Marktplaats. Echter het boek past niet echt bij mij. Voor een meer ervaren tekenaarster (of met meer inzicht dan ik) is het een goed boek denk ik.  (update: Het boek is inmiddels verkocht).

Dit is denk ik de laatste "commerciele uiting" op mijn blog voor de komende tijd. Het wordt nu weer tijd dat ik weer iets creatiefs laat zien.
Tegen alle weersvoorspellingen in regent en onweert het hier op deze vroege zondagmorgen, dus echt weer om achter de naaimachine te gaan zitten. Met nog één week vakantie te gaan moet de uitdaging van augustus 2011 toch gauw geplaatst kunen worden.

Fijne zondag!

6 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Ik heb je al een mailtje gestuurd. ;-)

Marian zei

Ja...da's nou ook wat hé!!
Eerst kopen , dan weer verkopen om nieuwe te kunnen kopen...
( grapje)
Ik snap het helemaal:)

fotomarieke zei

Ik heb mailcontact gehad............
Marieke/Quickie

Alice zei

Je bent inderdaad flink aan het uitverkopen! Ach de voorraad moet rouleren tenslotte, dan kun je weer fijn mooie nieuwe andere kantjes "aaien". Groetjes, Alice

Jos zei

Misschien ook een leuk idee om een aantal van die kantjes eens in een verfbad te gooien...misschien komen er wel heel verrassende nieuwe kleuren tevoorschijn die je wel kunt gebruiken!

Saskia zei

Helaas houd ik niet van "kliederen met water en verf" .

Vind het heel mooi wat anderen er van maken, en de resultaten zijn heel mooi, maar het is niet iets voor mij.

Gelukkig heb ik nog heel veel kantjes in verschillen kleuren en patronen dus hoef ik me wat dat betreft niet te vervelen.