Pages

11 september 2011

Inspiratie modellen 2012





De afgelopen dagen heb ik wat rondgezworven op het wereldwijdeweb om inspiratie op te doen. De meeste grote merken hebben eigen websites waarbij de collectie voor winter 2011-2012 getoond wordt.

Lingerie die ik leuk vind sla ik op de computer op en als ik het dan heel erg leuk vind print ik het uit voor in mijn map.
Het kan het model zijn, de kleurencombinatie of bijvoorbeeld een randje dat bij het kantje zit waardoor ik ge├»nspireerd wordt door een plaatje.

Een aantal lingeriemerken plaatst ook de brochures op de website.  Deze kun je ook downloaden.

Curvy Kate Winter 2011
Curvy Kate Zomer 2012 
Elomi
Fantasie
Fauve (rechts onderaan pagina)
Freya (midden onderaan pagina)
Jolidon

Het zijn wel lingeriemerken die echt voor mij inspirerend zijn , dus voor de grotere maat (en heel af en toe wat degelijk). Maar voor mij zijn het mijn favoriete merken om inspiratie op te doen.

Fijne zondag!

1 reacties:

Alice zei

Ik heb vanmiddag even heerlijk de sites afgesurfd,sommige modellen spreken me helemaal niet aan maar heb net als jij ook een paar leuke inspiratie ideetjes opgedaan.
Groetjes, Alice