Pages

10 oktober 2011

Elke maand een kledingstuk


Hier en Hier schreef ik over de uitdaging die ik aangegaan ben om elke maand een kledingstuk te maken. Een aantal dames heeft besloten om hier ook aan mee te doen en hier zien jullie de creaties van September 2011.

Niet iedereen is het gelukt om voor september een kledingstuk te maken maar we zijn inmiddels in de maand oktober dus een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

Op de blog van Elke Maand Een Kledingstuk  staan alle foto's nog een keer bij elkaar met daarbij de link naar de blog van de dame die het gemaakt heeft.

Voor de maand oktober ben ik nog niet begonnen aan mijn uitdaging. Ik heb nog 21 dagen om iets te maken dus dat moet volgens mij wel gaan lukken.

Wil je ook meedoen met deze uitdaging? Aanmelden kan nog altijd! Leuk als je meedoet!

4 reacties:

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Och ja, nog tijd genoeg he!

De maand is nog maar pas begonnen. Ik ben wel alvast aan het knippen, want sinds mijn man ziek is,lopen mijn planningen vaak in het honderd!!

Ik zie mijn bijdrage van September niet?? Of kijk ik niet goed?

Fijne week.

Groetjes Thea ♥

Saskia zei

Hoi Thea,

Sorry, sorry dat ik jouw foto vergeten ben!

Heb geprobeerd om bij je bericht op je blog te komen maar om de een of andere reden krijg ik dat bericht niet geopend.

Kun jij een foto naar me sturen?

Jos zei

Ik loop nog een beetje achter, maar mijn oktober werkstuk is in ieder geval af. Nu nog 'september', dan ben ik weer bij!

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Ik zag dat we een nieuwe deelnemer hebben gekregen. En omdat ik even aan het kijken was of er nog meer bij zijn gekomen, snuffel ik even door je blog.
Dit bericht had ik niet eerder zien staan. Kun je nu wel op mijn blog komen? Of moet ik je nog die foto sturen?

Groetjes Thea♥