Pages

2 oktober 2011

Hamsteren


Afgelopen week heb ik mijn voorraad wat uitgebreid. Allereerst heb ik een prachtige aquablauwe lycra met fournituren gekocht bij Marjan van de Speld . Ik heb daar uit mijn voorraad een heel mooi kantje bij gevonden (maar die laat ik nog niet zien om het spannend te houden).

Ik ging naar Swanenberg Stoffen voor breed elastiek, maar toen ik thuis kwam zat er ook een meter bruine lycra in mijn tas. Hoe dat daar toch is gekomen?

Verder heb ik de afgelopen dagen ietwat te vaak op Markplaats rondgekeken. Dinsdag kocht ik de creme-kleurige en roze-achtige elastiek (van elk 10 meter). Het is stevig elastiek dat ik wil gebruiken voor de onderrand van de bh voor als ik niet de juiste kleur heb. Dat wil ik dan zo verwerken dat je het niet ziet.

Even later zag ik ook nog een advertentie staan met verschillende kleuren elastiek op kaarten. Ik heb een bod gedaan en dat werd meteen geaccepteerd.
Gisterenmorgen werd het bezorgd en het is hele mooie kwalitatief goede elastiek. En het zijn héél véél meters.

Dus het zijn weer echt hamsterweken hier in huize Simoneannemone. Als het mooie weer voorbij is zal ik eerst mijn kamer eens gaan reorganiseren en eens echt inventariseren wat ik nu echt allemaal heb liggen aan lingeriematerialen. Echt een klusje voor herfstachtige dagen.
Bijna niet te geloven dat die er aan gaan komen als je ziet hoe mooi weer het de afgelopen dagen is geweest.

Ik ben de afgelopen week wel bezig geweest met het maken van een nieuwe bh voor dochterlief. Helaas kwam ik er gisteren achter dat ik toch iets fout had gedaan, want de cups zaten niet goed.

Ik heb de cups bijgeknipt en nog een paar aanpassingen gedaan en toen was de bh echt een proefmodel geworden en niet meer toonbaar (en ook niet meer draagbaar). Maar de nieuwe cups liggen al geknipt te wachten om bekleed te worden.

Maar vandaag niet meer denk ik. Ga nog genieten van het mooie weer en vanmiddag een eind fietsen.

Fijne zondag allemaal!

4 reacties:

Kim zei

Prachtige kleur lycra! ik hou dr van!
Fijn joh, lekker je voorraad bijspekken... is bij mij al weer even geleden.

Je bent goed geslaagd!

Alice zei

Jij vindt altijd van die leuke koopjes op Marktplaats, ik kijk denk ik niet goed genoeg of ben ik gewoon altijd net te laat..?? hiihi
Groetjes, Alice

corina zei

dat is inderdaad een mooie lycra vind ook de kleur erg mooi, ben benieuwd naar het kantje wat er bij gaat komen. veel plezier met het maken en opruimen van je kamer.

gr.Corina

Saskia zei

@Alice: Ik heb nu meer tijd dan jij om rond te snuffelen op Marktplaats :-)
Al denk ik dat het beter is om die te blokkeren.

Kreeg van de verkoopster nog een aantal kleuren elastiek te zien die heb ik ook overgenomen (heb nu 20 kaarten elastiek). Nu dus echt ruimte maken in de kasten!