Pages

6 oktober 2011

Uitleg bh namaken





Vorige week en deze week ben ik bezig geweest met het namaken van een bh voor onze dochter.
Ik heb van het proces foto's gemaakt en deze verwerkt in een tutorial.

Als ik het zelf zo na lees dan is het niet zo heel moeilijk om je favoriete bh op deze manier na te maken. Ik ben heel benieuwd wat jullie daar van vinden?

Mocht je nog vragen en/op opmerkingen hebben hierover laat het me dan weten!

De tutorial kun je vinden bovenaan deze blog bij de tabbladen (daar staan er meer) of  Klik hier om er rechtstreeks naar toe te gaan.

En de foto van de nieuwe bh krijgen jullie heel gauw te zien!

3 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Hoi Saskia, dat ziet er mooi duidelijk uit. Dank je wel voor de uitleg. groetjes Diana

Angela zei

Heel erg bedankt voor de uileg.
Liefs Angela

corina zei

Dat ziet er mooi en duidelijk uit ik heb hem opgeslagen. Bedankt voor je tutorial.

gr.Corina