Pages

24 december 2011

Elke Maand Een Kledingstuk


 
In juli ben ik begonnen met de uitdaging: Elke Maand Een Kledingstuk. Hier en hier en kun je er meer over lezen.

Leuk dat er steeds meer dames mee gaan doen. We zijn nu al met 15 dames.
En aanmelden is natuurlijk nog altijd mogelijk! Stuur me een mail en ik zet jouw blog ook op de lijst. Ook als je geen blog hebt mag je natuurlijk meedoen. Mail dan de foto naar me toe.

De voorwaarden zijn simpel: Maak elke maand een kledingstuk uit een willekeurig blad.

Op de blog van Elkemaandeenkledingstuk plaats ik alle foto's. Ik probeer het bij te houden maar mocht ik per ongeluk je foto niet plaatsen laat het me dan weten dan zet ik jouw foto er meteen bij.

En in 2012 gaan we natuurlijk vrolijk verder met deze Uitdaging!

1 reacties:

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Dus er zijn er al meer die zich aangemeld hebben? 15 zijn er al veel.

Leuk, je MP koopje!!

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ merry _(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
*♥*.

Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Liefs van Thea ♥