Pages

19 december 2011

Oeps, ik kon het niet laten




Het was zaterdagmorgen nog vroeg.
Ik was vroeg wakker en zat wat rond te kijken op internet.
Eventjes op Marktplaats kijken of ik nog wat leuks zag.
En ik zag een advertentie van lingeriematerialen van een mevrouw die stopte met lesgeven.

Ze vroeg er heel weinig voor en dat was al geboden. En opeens had ik ook geboden.
Daarna eigenlijk niet zo aan gedacht maar 's middags had ik een mailtje dat ze akkoord ging met mijn bod.
Manlief lief aangekeken en omdat het in de buurt was zijn we het meteen op gaan halen. Mevrouw zei al aan de telefoon dat het meer was dan op de foto leek.

En het was ook veel meer dan het eigenlijk leek!

Elastiek, beugelband, schouderband, kant, omvouwelastiek, lycra, sluitingen, beugels, chameuse, powernet zat erbij. En alles in mooie bij elkaar passende kleuren. In totaal namen we 3 volle Jumbotassen en een krat mee naar huis.

Ik heb het gisteren allemaal uitgezocht. Het probleem alleen was dat het allemaal niet meer in de kasten paste. Manlief heeft daarom een aantal extra planken in de kast gemaakt zodat ik de kaarten netjes kwijt kan. (ik zal daar binnenkort foto's van laten zien).


Maar hiermee heb ik me natuurlijk niet aan mijn Hamsterstop gehouden die ik me zelf opgelegd had. Maar dit was gewoon een kans die ik niet kon laten liggen.

Daarom begin ik maar weer opnieuw! Vanaf vandaag maak ik eerst 8 setjes (waar ik nu mee bezig ben telt niet mee) en dan pas mag ik weer gaan hamsteren. Ben benieuwd of ik het deze keer volhoud!

5 reacties:

Alice zei

Wat een geluk heb je toch weer met zo'n buit, hoe krijg je het elke keer voor elkaar..?? Gr. Alice

Handige Handjes zei

Leuk toch...zo'n meevaller! Veel plezier ermee...en ik ben benieuwd wat er voor moois in de tassen zit.

corina zei

zulke dingen kun je ook eigenlijk niet laten lopen, gelijk dat je de hamsterstop hebt opgeschoven. Ik kijk niet zo veel op marktplaats (tijd gebrek)dus dat soort dingen gaan aan mij voorbij. Veel plezier met je aanwinsten, we zien ze vanzelf een keer voorbij komen.

gr. Corina

Kim zei

Wat een gave vondst! echt leuk dat je niet weet wat het precies allemaal is en lekker uit kunt zoeken! succes met je hamsterstop ;-)

Saskia zei

Bij dit soort "vondsten" is het inderdaad zo leuk om alles uit de tassen te halen omdat je niet weet wat je tegenkomt :-)

Saskia