Pages

1 januari 2012

Creaties 2011


2011 is weer voorbij, het nieuwe jaar 2012 is begonnen!

Maar zoals elk jaar kijk ik even terug wat 2011 in Creatief opzicht heeft gebracht. En als je de foto's zo bij elkaar ziet dan is dat best wel veel.

Niet alleen wat lingerie betreft maar zeker met het kledingmaken heb ik meer gemaakt dan vorige jaren. Ik heb alleen voor de maand december geen kledingstuk gemaakt voor "elke maand een kledingstuk". Dat kwam er even niet van maar dat haal ik in januari in.


Ik kan geen uren meer achter de naaimachine zitten, dat gaat nu eenmaal niet meer, maar je ziet dat als je regelmatig een uurtje iets doet je ook heel veel kunt maken in één jaar.

Voor 2012 hoop ik minstens net zoveel nieuwe dingen te kunnen maken als in 2011.
Ik laat het voor dit moment bij dit voornemen.

2012 zal voor mij op vele fronten een ander jaar worden dan vorige jaren waardoor het niet handig is om lijstjes met voornemens te maken die misschien bewust of onbewust toch een druk op  mijn schouder leggen. Daarom geen lijstjes met creatieve voornemens dit jaar. Ik laat het gewoon op me af komen wat ik dit jaar allemaal ga maken.

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond, liefdevol maar zeker ook creatief jaar toe!

6 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Prachtige collectie bij elkaar zowel lingerie als kleding.

Ik zie bij jou iedere keer bij een volgend werkstuk, dat het weer mooier en beter wordt, dat is echt leuk om te zien. :-)
Een heel gezond jaar en dat we nog lang met onze hobby bezig mogen zijn. groetjes Diana

Marian zei

Van mij ook een leuk en creatief 2012...je hebt inderdaad best wel wat gemaakt in 2011, als je alles eens opteld....mag je best tevreden zijn!!!

Sigrid zei

Veel gedaan! Leuk om het zo bij elkaar te zien.

Gelukkig nieuwjaar!

Jos zei

Volgens mij raken je kasten aardig vol, zowel met voorraad als met setjes!

Alice zei

Leuk om alle dingen die je hebt gemaakt zo bij elkaar te zien en best een behoorlijk indrukwekkende collectie! Bij het terugkijken op mijn eigen dingen was ik ook verrast door het aantal dat ik in de loop de tijd had laten zien, dus ga er maar vanuit dat het voor dit jaar ook een prima resultaat gaat worden binnen de mogelijkheden die je hebt.
Groetjes, Alice

Angela zei

Erg mooi. Super!!
Gelukkig Nieuwjaar.
Liefs Angela