Pages

12 februari 2012

Groen setje


Deze week heb ik nog een comfort-bh gemaakt. Deze keer in een felle appeltjesgroene kleur. Het kant heb ik vorig jaar gekocht in Hongkong.

Leuk om te zien hoe een bh een hele andere uitstraling kan krijgen door het gebruik van materialen.

Het was moeilijk om de juiste kleur op de foto te krijgen. De bovenste foto heeft de juiste kleur. Maar hier kunnen jullie zien hoe de bh er ongeveer uitziet als je hem aanhebt. Deze keer heb ik niet voor balconetvorm in de cups gekozen maar voor de gewone cupvorm.
En ook deze bh zit weer goed en heel comfortabel.


En ik heb er ook twee slips bij gemaakt. Het het is het gebruikelijk model dat ik vaker gebruikt heb,

De komende tijd zal ik niet echt creatief bezig kunnen zijn. Ik begin morgen aan een revalidatietraject van 3 weken en wat al mijn tijd een aandacht zal vragen. Misschien dat ik tussendoor wat tijd heb om te tekenen maar ik verwacht niet dat er meer creatiefs uit mijn handen gaat komen.

De komende tijd zal het dan wat rustiger zijn op deze blog. Een echte blogpauze ga ik niet houden want ik zal heus nog wel leuke dingen op het internet tegenkomen die ik met jullie wil delen.

11 reacties:

corina zei

Zo die is gaaf en wat een mooie kleur, mooie combi is het weer hoor. En inderdaad met kant is het een heel anders maar ook de andere vond ik erg leuk. Heel veel succes en sterkte want het valt niet mee om van je gezin weg te zijn.

groetjes Corina

Jos zei

Prachtige frisse kleur! Succes met je revalidatie.

Diana Nuland van zei

Deze versie is wel heel erg mooi geworden. Dit setje is geweldig voor het Ton sur ton thema, mag ik ze in het album zetten?
Succes met de revalidatie.

Steffie zei

Hoi Saskia,
Weer een geweldig setje. Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte met de revalidatie.

Alice zei

Wat een heerlijke frisse voorjaarskleur is dit, geeft gelijk een hele andere uitstraling.
Heel veel succes met het revalidatieprogramma!
Groetjes, Alice

Dorothé zei

Hi Saskia,

Je kleding is mooi, maar ook de foto's zijn mooi. Hoe doe je dat met die softfocus?

Ik weet niet waarvoor je moet revalideren, maar ik wens je veel succes toe.

groeten,

Dorothé
http://djaktief.wordpress.com

Emma zei

Wat heeft dit setje een heerlijk lente kleurtje.Inderdaad ook mooi passend bij het tonsurton thema.
De comfortbeha's worden steeds sjieker.
Succes bij het revalideren.

Kim zei

Een hele mooie comfort bh! Ziet er heel vlot en vrolijk uit. Je hebt er mooie materialen voor gebruikt. Helemaal top dat tie ook nog zo fijn zit!

Karin zei

Weer een super mooi setje heel veel sterkte de komende tijd met je revalidatie.

Karin

simoneannemone zei

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties!

~THEA~ zei

Hoi Saskia,

Leuk setje, ik vind de kleur erg mooi! Ik lees het nu pas, die 3 weken zijn nog niet om denk ik!! Veel succes!

Vandaar dat ik niks meer hoorde. Ik had jou mijn emailadres gestuurd. Maar dat geeft niet, komt wel goed joh!

Eeerst jou revalidatie, dat gaat voor!!


Ik hoop dat alles gaat zoals het zou moeten!!

Liefs Thea ♥