Pages

4 februari 2012

Liebster - Award


De Award voor de Liebster Blog dwaalt weer rond in Blogland.

Vorig jaar rond deze tijd heb ik heb hem al een keer gekregen en nu kreeg ik hem van Diana (Poetsie). Dit schrijft Diana over mij:

zij heeft in januari 2008 het zelflingeriemaken forum gestart, dankzij dat forum is er voor velen van ons een wereld opgegaan. Ook in haar blog laat ze veel lingerie zien, vooral haar speurtocht naar de beste pasvorm, vind ik een feest om te lezen. Saskia gefeliciteerd

Het is altijd leuk om te lezen dat lingeriemaaksters juist door het forum gestimuleerd zijn om lingerie te gaan maken. Dat is juist de bedoeling van een forum. Door het delen van informatie elkaar steeds verder helpen met de zoektocht naar de perfect passende lingerie.

En dat probeer ik ook te doen met mijn blog. Niet alleen maar het laten zien van de foto's maar ook laten zien hoe iets gemaakt is, waar ik tegen aan liep en hoe ik dat opgelost heb. Regelmatig krijg ik reacties via blog en/of mail dat lezers er iets aan hebben gehad. En dat soort berichten maken me altijd vrolijk. Want het zelflingeriemaken is zo leuk om te doen. En als ik daar bij kan helpen dan doe ik dat graag.

En daarbij heb je pasvorm en pasvorm. Ik heb veel bh's die gewoon goed zitten. Maar je hebt nu eenmaal goed - beter - best. En ik ga nu eenmaal voor best. 
Daarom blijf ik kritisch op pasvorm en naaitechnieken. Ik kan doen alsof het allemaal perfect in elkaar zit maar dan houd ik niet alleen mezelf voor de gek maar ook de lezers van mijn blog.
En dat zijn er best wel veel als ik de statistieken van Blogspot zo zie. Iets waar ik stiekem best wel trots op ben.

Op vele blogs ben ik de laatste tijd al de Liebster Award tegengekomen. Dat de Award dubbel wordt toegekend kun je dan ook niet voorkomen.

Er zijn zoveel leuke blogs op het werelwijdeweb, het is heel moeilijk kiezen maar ik zet de volgende blogs in het zonnetje:

Alice in Hobbyland Ik weet dat zij hem al vaker heeft gehad maar ik wil hem toch nog een keer aan haar geven. Ik geniet van de werkstukken die ze op haar blog laat zien. Ze is zo veelzijdig bezig met al die verschillende hobby's.. Het is elke keer weer genieten om haar blog te lezen

Sannalin: Ik heb Sandra kunnen volgen vanaf het moment dat zich aangemeld heeft op het forum totdat wat zij nu geworden is. Ze heeft een hele mooie eigen stijl ontwikkeld die herkenbaar is. Mooi zoals zij zich ontwikkeld heeft tot een professional.

Poetsie Ik geeft hem terug aan Diana. Ook haar heb ik kunnen volgen vanaf het moment dat zij op het forum kwam. Zij heeft nu zo'n eigen kenmerkende stijl ontwikkeld die echt kunnen worden aangemerkt als "echt Poetsies". Zij mag heel trots zijn op dat wat zij nu al bereikt heeft.

Lingerie Fröbels Hele mooie zelfgemaakte lingerie laat Marian zien. Altijd met een originele twist met oog voor details. Ook haar andere blog is een aanrader om te volgen.

En wil je nog meer leuke blogs lezen? Kijk dan op de bloglist hier aan de rechterkant. Daar is heel veel inspiratie te vinden! En dan kun je via hun bloglisten weer verder dwalen over het wereldwijdeweb. Moet je wel de tijd voor hebben want voordat je het weet ben je weer een uurtje of meer verder.

Fijn weekend!


4 reacties:

Alice zei

Hoi Saskia, bedankt voor het doorgeven van de award en de leuke woorden erbij, ik ga even nadenken aan wie ik die ga doorgeven.
Groetjes, Alice

Steffie zei

Hoi Saskia,

Van harte gefeliciteerd met je Liebster Award. Je hebt hem verdiend. Ook voor mij ben je een voorbeeld. Dat ik nog maar veel bh's van je langs mag zien komen. Want je comfort-bh wil ik ook gaan maken. Fijn weekend.

Kim zei

Van harte!!!

Marian zei

Gefeliciteerd...en ik ben je ook nog steeds erg dankbaar dat je ooit het forum gstart bent..
Toen ik mijn cursus afgerond had...tja daar sta je dan, weet niet waar je materialen moet gaan halen, ja bij de lerares, maar telkens terug naar de lerares, voor vragen, hoe klein ook, en materialen, ja dan laat je het maar hangen.
Jij hebt me mijn fijne hobby terug gegeven daarvoor heel erg bedankt....

En dank je wel dat ik hem ook nog een keer gekregen heb, fijn dat je mijn maaksels waardeerd,