Pages

7 februari 2012

Panterprint



Dit panterprintsetje heb ik op speciaal verzoek gemaakt voor mijn dochter. Ze wilde al zo lang een setje met deze print. Ze heeft het zelf uitgekozen bij Kantje Boord toen we daar in het najaar waren.

Ik heb een tijdje geleden er al een gemaakt maar daar ging alles fout mee wat er maar fout aan kon gaan. Nu ik een goed patroon heb durfde ik het wel aan om hem nog een keer te maken.

Het achterpand heb ik gemaakt van zwarte stevige lycra die dubbel is verwerkt. Dat geeft wat meer stevigheid. De panterprintlycra was te slap om als achterpand te verwerken en ik vond het wel leuk om het printje "wat te breken" met het zwart. Verder heb ik er, vergeleken met haar vorige bh, een iets bredere schouderband aangezet Zelf heeft ze liever smallere schouderbanden maar dit geeft ook iets meer steun. Ze gaat het uitproberen of ze het prettig vindt dragen. Anders vervang ik ze alsnog voor smallere (maar die moet ik dan bestellen, want ik heb geen stevige smalle band liggen).

Verder heb ik er een hipster bij gemaakt. Het is het welbekende model uit de Ottobre.

Naaitechnisch ben ik ook weer tevreden. Het ging soepeltjes en dan zit zo'n simpel basismodel natuurlijk zo in elkaar. Pasvorm is ook goed, hij zit heel mooi. Ze moet hem nog een dag dragen en dan weet je pas zeker of het helemaal goed zit maar dat komt wel goed volgens mij.

11 reacties:

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat een supersetje is dit geworden!!!
Net zoals al je andere lingerie, om te kwijlen ...zo mooi allemaal!
Ik vind het heel erg knap dat je dit zomaar kan en doet!

groetjes, Monique

~THEA~ zei

Heel erg mooi Saskia,

Je gaat als een trein!! Je bent goed bezig! Fijn dat nu alles goed ging, dan krijg je er ook weer meer zin in, niet!
Leuke set is het, je dochter zal tevreden zijn. En als de pasvorm ook goed is, wat wil je dan nog meer??

Ik heb vandaag pas mijn bijdrage voor de uitdaging van Januari geplaatst. Het moest even wachten!!

Moet kunnen toch?

Fijne dag verder.

Groetjes Thea ♥

corina zei

Dat is weer een heel mooi setje geworden, en fijn dat het ook allemaal goed ging. En wie weet wil ze wel geen andre schouderbandjes meer.Misschien heb ik er nog wel een die anders voldoet laat het maar weten.

groetjes Corina

Dorothé zei

Hi Saskia,

Al een paar keer wilde ik reageren op je blog maar ik loop steeds vast met die woordverificatie. Ik hoop dat het nu gaat lukken. Gefeliciteerd met je Liebster. Ik had daar nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel een mooi initiatief. Ik maak zelf (nog) geen lingerie. Ben bezig met opleiding costumiere al 7 jaar, maar ik doe het grondig zullen we maar zeggen. Momenteel ben ik ook druk met hardlopen en een computercursus, dus naaien ligt even op een lager tempo.

Leuke sets die je de afgelopen tijd hebt laten zien.

groetjes en blog ze,

Dorothé
http://djaktief.wordpress.com

Diana Nuland van zei

Erg leuk setje. Ze boft maar met zo'n handige moeder

Angela zei

ooohh hij is erg mooi!! Jaloers!!!
Liefs Angela

Marian zei

Die is leuk!!!echt een tiener setje :)
Ze boft inderdaad, met zo'n moeder, zo vind t je ze niet in de winkel...

Firewoman zei

Wat een leuk tienersetje is dit. Hier kan ze zeker veel plezier van hebben. Fijn zo'n creatieve moeder.

Groeten Neeltje

Alice zei

Dit blijft een heel erg leuke lycra, hip voor die jonge meiden. Leuk dat ze je setjes met zoveel plezier draagt.
Groeten, Alice

simoneannemone zei

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties!.

Saskia

Kim zei

Wat een hip setje geworden! Erg leuk! Daar zal ze blij mee zijn!